به گزارش صفیر گیلان؛ فرمانده انتظامی شفت از دستگیری ۱سارق و کشف۳فقره سرقت سیم برق در این شهرستان خبر داد. سرهنگ علی صداقت در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس با اعلام این خبر گفت : در پی وقوع چند فقره سرقت سیم برق در شهرستان شفت بررسی موضوع در دستور کار پلیس […]

به گزارش صفیر گیلان؛ فرمانده انتظامی شفت از دستگیری ۱سارق و کشف۳فقره سرقت سیم برق در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ علی صداقت در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس با اعلام این خبر گفت : در پی وقوع چند فقره سرقت سیم برق در شهرستان شفت بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی با بیان اینکه ماموران با تعقیب سرنخ ها و زیر نظر گرفتن خودروهای عبوری موفق به شناسایی خودروی یکی از متهمان شدند، تصریح کرد:راننده به محض رویت پلیس اقدام به فرار کرد اما در نهایت دستگیر شد.

این مقام انتظامی افزود: در بازرسی از این خودرو، ۷۰۰ متر سیم برق، یک قیچی مخصوص قطع سیم برق، یک تیغه اره آهن بر و یک جفت دستکش مخصوص برقکاری و یک قبضه سلاح غیرمجاز کشف و ضبط شد.

سرهنگ صداقت با اشاره به اینکه متهم در بررسی فنی پلیس به ۳ فقره سرقت سیم برق به طول هزار و ۷۰۰ متر اعتراف کرد، بیان داشت: متهم برای سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شفت با تاکید بر اینکه متهم به همکاری ۲همدست در سرقت سیم برق اعتراف کرده است، خاطرنشان کرد:‌ تلاش برای دستگیری ۲ همدست وی ادامه دارد