به گزارش صفیر گیلان ، محمدرضا محسنی فرماندار شفت در این نشست با بیان اینکه طرح تحول نظام سلامت یکی از خدمات دولت تدبیر و امید و دستاورد ماندگار نظام جمهوری اسلامی است افزود : بسیاری از کارهای انجام شده در بخش بهداشت و درمان به خوبی اطلاع رسانی نشده است و این […]

 

 

به گزارش صفیر گیلان ، محمدرضا محسنی فرماندار شفت در این نشست با بیان اینکه طرح تحول نظام سلامت یکی از خدمات دولت تدبیر و امید و دستاورد ماندگار نظام جمهوری اسلامی است افزود : بسیاری از کارهای انجام شده در بخش بهداشت و درمان به خوبی اطلاع رسانی نشده است و این یکی از مظلومیت های دولت دکتر روحانی است.

فرماندار شفت با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه بیماران در بیمارستان نباید دغدغه هزینه داشته باشند افزود : با تمهیدات و اقدامات انجام شده در ۴ سال گذشته این مطالبه محقق شده است.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه مدیران شهرستان شفت باید نسبت به وظایف سازمانی خود اشرافیت کامل داشته باشند و در اجرای سیاست دولت اهتمام داشته باشند افزود : برنامه محوری و پرهیز از روزمرگی دو شاخصه مهم مدیران موفق است.

محسنی با بیان اینکه بیش از ۵۱ هزار نفر در شهرستان شفت زیر چتر بیمه ای قرار دارند تصریح کرد : با وجود همه کمیت های مثبت باید در تکریم ارباب رجوع و افزایش رضایتمندی مردم تلاش بیشتری شود.

نماینده عالی دولت در شفت با اشاره به اینکه گزارش عملکرد ماهانه مدیران در این شهرستان مورد ارزیابی قرار می گیرد خاطر نشان کرد : توجه به بافت روستایی شهرستان شفت باید در تصمیم گیری ها و گسترش خدمات دولتی لحاظ شود.

در پایان این نشست نیز کورش ابومحبوب به عنوان مدیر جدید اداره بیمه سلامت شهرستان شفت معرفی شد. وی دانشجوی دوره دکتری مدیریت کارآفرینی است و ۲۰ سال سابقه کار دارد.