به گزارش صفیر گیلان،سیروس شفقی در جلسه ستاد اربعین این شهرستان با اشاره به اینکه فرهنگ عاشورا از میراث گذشتگان ما است و باید در حفظ آن کوشا باشیم اظهار داشت : امیدوارم با عنایت خداوند پیام رسان خوبی برای نهضت بزرگ سیدالشهدا باشیم. فرماندار شهرستان رشت افزود : بنده اعتقاد دارم که قدم […]

 

به گزارش صفیر گیلان،سیروس شفقی در جلسه ستاد اربعین این شهرستان با اشاره به اینکه فرهنگ عاشورا از میراث گذشتگان ما است و باید در حفظ آن کوشا باشیم اظهار داشت : امیدوارم با عنایت خداوند پیام رسان خوبی برای نهضت بزرگ سیدالشهدا باشیم.
فرماندار شهرستان رشت افزود : بنده اعتقاد دارم که قدم نهادن در راه گسترش فرهنگ عاشورا توفیقی از جانب پروردگار است  و باید همه ما در تحقق این مهم کوشا باشیم.
وی یکی از راهکارهای اشاعه نهضت عاشورا را برگزاری هرچه باشکوه تر مراسم اربعین دانست و بیان داشت : اربعین حسینی نمادی از عشق و ارادت مردم به اسلام و اهل بیت(ع) است و باید با تاکید بر مردم محوری این مراسم را برگزار کنیم.
نماینده عالی دولت در شهرستان رشت گفت : این دومین جلسه است که برای برگزاری اربعین در فرمانداری شهرستان رشت برگزار می‌شود و توانستیم آسیب ها , نقاط قوت و متولیان را شناسایی کنیم .
وی با بیان اینکه سال گذشته هماهنگی های خوبی در بین دستگاه برای اجرای اربعین حسینی انجام شد گفت :از همه کسانی که سال گذشته در برگزاری این مراسم تلاش کردند تشکر می‌کنم و امیدواریم امسال نسبت به سال گذشته دستگاهها و ادارات بیشتر در میدان باشند.

 
وی در مورد فراهم کردن امکانات برای زائرین اربعین حسینی اظهار داشت: عزت و احترام به زواران را باید در نظر بگیریم همانند گذشته ایاب و ذهاب زائرین با بهترین نحو انجام گیرد.