به گزارش صفیر گیلان ، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدرضا شکسته‌دل در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه این شهر، بابیان اینکه دشمن می‌خواهد با تضعیف سپاه، مردم را ضعیف کند، اظهار کرد: یکی از کارهای خبیثانِ آن‌ها این است که سپاه را تضعیف کنند و بگویند سپاه گروه تروریستی است. وی بابیان اینکه امام فرمود اگر سپاه نبود کشور نبود، گفت: سپاه هرجایی که […]

به گزارش صفیر گیلان ، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدرضا شکسته‌دل در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه این شهر، بابیان اینکه دشمن می‌خواهد با تضعیف سپاه، مردم را ضعیف کند، اظهار کرد: یکی از کارهای خبیثانِ آن‌ها این است که سپاه را تضعیف کنند و بگویند سپاه گروه تروریستی است.

وی بابیان اینکه امام فرمود اگر سپاه نبود کشور نبود، گفت: سپاه هرجایی که ببیند مردم نیاز دارند و کمک می‌خواهند وارد می‌شود، بحث شکسته شدن اقتدار قوه قضائیه نیز توسط دشمن راه‌اندازی شده است.

امام‌جمعه سیاهکل بابیان اینکه آمریکا در حال بازی کردن با برجام است، تصریح کرد: آمریکا در حال شیطنت است و در حال گذراندن روزهای پایانی تعهدات برجام هستیم.

شکسته‌دل بابیان اینکه آمریکا همچنان بر بدعهدی‌های خود اصرار دارد و به تحریم‌ها پایبند است، خاطرنشان کرد: دشمن قابل‌اعتماد نیست، آن‌ها دنبال این هستند که ما تابع تمام و کمالشان بشویم، میگویند آرامش قبل از طوفان است، اما باید به آن‌ها بگوییم شما هیچ غلطی نمی‌توانید بکنید.

وی بابیان اینکه دیرکرد انتخاب شهردار سیاهکل عواقب دارد، گفت: در بحث انتخاب شهردار از آقای قنبری رئیس شورای اسلامی شهر سیاهکل درخواست می‌کنم که زودتر شهردار را انتخاب کنند.
امام‌جمعه سیاهکل افزود: حرف دلسوزان را گوش کنید و پیشنهاد‌ها را قبول کنید و یا حداقل فکر کنید، از فرماندار نیز می‌خواهم ضرب العجل تعیین کند و تا آخر هفته شهرداری ارزشی و ولایی برای شهر سیاهکل انتخاب و به مردم معرفی شود.

شکسته‌دل بابیان اینکه شنبه روز جهانی استاندارد است، ابراز کرد: رعایت نظم از توصیه‌های دین است و هر تولیدی که انجام می‌شود باید بر طبق استانداردها باشد.

وی با گرامیداشت روز اولیا و مربیان، تصریح کرد: مدرسه در تربیت فرزندان بسیار مؤثر است و خانواده‌ها باید به آموزش‌وپرورش نزدیک شوند تا در تربیت فرزندشان بیشتر سهیم باشند.

امام‌جمعه سیاهکل بابیان اینکه آرزوی بزرگان شهادت است که زیباترین مرگ می‌باشد، گفت: یکشنبه سالروز شهادت آیت‌الله اشرفی اصفهانی  امام‌جمعه کرمانشاه، پنجمین شهید محراب در سال ۶۱ می‌باشد.

شکسته‌دل بابیان اینکه ان شاء الله فرج امام زمان (عج) نزدیک است اما گناهان ما جلوی آن را گرفته، خاطرنشان کرد: خداوند کریم در سوره شعرا از زبان حضرت ابراهیم می‌فرماید «خدایا به من حکمت بده و مرا با صالحان محشور کن»، رأس خوبان امام زمان (عج) است و هدف باید ملحق شدن به ایشان باشد.

وی با گرامیداشت روز روشندلان، شهادت امام سجاد علیه‌السلام در ۲۵ محرم‌الحرام را تسلیت گفت.

خبرنگار؛در سیاهکل