اختصاصی صفیر گیلان؛زلیخا صفری/حجت الاسلام محمد حسن صفوی امام جمعه شهرستان فومن در خطبه‌های امروز نماز جمعه این شهرستان با اشاره به اینکه رواسای جمهور امریکا اکثرا صهیونیست بودند گفت:خبرگزاریهای بزرگ و معروف ایالات متحد امریکا زیر پوشش صهیونیستها هستند. وی با اشاره به اینکه امروز ترامپ ایران را صهیونیست و تروریست می خواند اظهار […]

اختصاصی صفیر گیلان؛زلیخا صفری/حجت الاسلام محمد حسن صفوی امام جمعه شهرستان فومن در خطبه‌های امروز نماز جمعه این شهرستان با اشاره به اینکه رواسای جمهور امریکا اکثرا صهیونیست بودند گفت:خبرگزاریهای بزرگ و معروف ایالات متحد امریکا زیر پوشش صهیونیستها هستند.

وی با اشاره به اینکه امروز ترامپ ایران را صهیونیست و تروریست می خواند اظهار کرد؛  این در حالی است  که ترامپ  خود شایستگی رئیس جمهوری را ندارد.

photo_2017-10-20_04-27-28

حجت الاسلام محمد حسن صفوی با اشاره به اینکه کتابهای  شهید مطهری در زمینه فلسفه و رئالیسم بی نظیر نوشته شد که مقدمه جهان بینی بود گفت:در طول دوران انقلاب ما بیشترین ضربه را از تروریست خوردیم کهشهادت مطهری از ان ضربات بود .

امام جمعه شهرستان فومن با اشاره به اینکه اگر سرپرستی ۵ قاره جهان را به بهشتی می دادند ایشان قادر بود انها را مدیریت کند افزود:و دشمن مطهری  و بهشتی را از ما گرفت و هرگز مثل شهید مطهری و شهید بهشتی ندیدیم و نخواهیم دید.

صفوی نیروهای این چنینی را در کشور ما مایه افتخار و بزرگی دانست و اظهار کرد؛امریکا با این جنایتها ی خود  نشان داده که از کارگزاران صهیونیستی و خود داعش و صهیونیست است.

ایشان با  تاکید بر اینکه رهبر انقلاب در دیدار با نخبگان نظام امریکایی را نظامی صهیونیستی دانست  افزود:امروز سربازان  در کشورها که میهمانان نظام هستند به شهادت می رسند و این نشانه انتقام جویی صهیونیست است.

وی با اشاره به اینکه  مسئولان نظام امریکایی امروز  سپاه را محکوم و تروریست می خواند گفت:دشمن حق دارد برای حزب الله از القاب استفاده کند  زیرا مقاومتر از حزب الله در جهان وجود ندارد و حزب الله توانست  سیلی به صورت انهابزند.

امام جمعه فومن سپاه پاسداران به عنوان عمود خیمه نظام اسلامی دانست که به زودی بر سر امریکا  محکم فرود خواهد امد گفت:دشمن می داند از کجا ضربه می خورد و در صدد نقشه چینی است.

ایشان در خطبه نماز جمعه امروز شهرستان  سپاه را علمداران حسینی خواند و گفت:شهدا بدانند که راهشان با حضور سپاه اسلام ادامه دارد.

ایشان همچنین به بیانات رهبر انقلاب در جمع نخبگان اشاره و افزود: رهبر خواستار قطع وابستگی با امریکا  توسط پیشرفتهای داخلی  ، هوشیاری در مقابل مکر و حیله  دشمن و پایبند بودن به تعهدادت را تاکید داشتند.

حجت الاسلام محمد حسن صفوی گفت: من از مسئولان و کار گزاران نظام می خواهم ببرسم که چگونه پیشرفت کنیم در حالی که دولت از سازندگان و نخبگان  حمایت نمی کند زیرا امروز اثار نخبگان در کشورهای دیگر به ثبت می رسد.

امام جمعه فومن با بیان اینکه راه شهدا ادامه دارد و خواهد داشت گفت:ایران اسلامی امروز آزاد است و دشمن بداند ایران  کشوری ظلم ستیزی و بیدار و وفادار  است.