به گزارش صفیر گیلان؛مدیرکل محترم نوسازی مدارس استان گیلان گفت:در روزهای آینده شاهد بهره برداری از اولین کتابخانه محله محور استان در شهرستان صومعه‌سرا خواهیم بود. به گزارش صفیر به نقل از روابط عمومی ،مهندس مقدم، مدیرکل نوسازی ،توسعه و تجهیز مدارس استان گیلان در جلسه کمیته برنامه‌ریزی شهرستان صومعه‌سرا به تشریح عملکرد نوسازی مدارس […]

به گزارش صفیر گیلان؛مدیرکل محترم نوسازی مدارس استان گیلان گفت:در روزهای آینده شاهد بهره برداری از اولین کتابخانه محله محور استان در شهرستان صومعه‌سرا خواهیم بود.

به گزارش صفیر به نقل از روابط عمومی ،مهندس مقدم، مدیرکل نوسازی ،توسعه و تجهیز مدارس استان گیلان در جلسه کمیته برنامه‌ریزی شهرستان صومعه‌سرا به تشریح عملکرد نوسازی مدارس در استان و شهرستان صومعه سرا پرداخت.

وی با بیان اینکه در این شهرستان چهار پروژه در دست اجرا و یک پروژه متوقف از سال‌های گذشته داریم، افزود: از این چهار پروژه، در روزهای آینده شاهد بهره برداری دو پروژه خواهیم بود.

مدیرکل نوسازی مدارس استان گیلان با اشاره به احداث کتابخانه های «محله محور» درمدارس استان تصریح کرد: در سال ۹۴ بنا براین شد، کتابخانه های فضاهای آموزشی که در معابر اصلی قرار می‌گیرند را با توجه به کمبود کتابخانه‌ها در سطح استان به گونه‌ای در مدارس احداث کنیم که هم محله محور و هم دانش‌اموز محور باشند.

وی با بیان اینکه در ساعات اداری دانش‌آموزان از این کتابخانه‌ها و در زمان غیراداری هم عموم مردم از آن بهره ببرند، خاطرنشان کرد: در روزهای آینده شاهد بهره برداری از اولین کتابخانه محله محور در سطح استان در شهرستان صومعه‌سرا خواهیم بود.

مدیرکل نوسازی مدارس استان گیلان ضمن تشکر از زحمات بنیاد محترم برکت در احداث  و تکمیل پروژه‌های آموزشی در استان،اظهار داشت: مدیران محترم شهرستان ظرفیت‌های موجود در شهرستان را شناسایی و اعلام کنند تا از این ظرفیت برای برگزاری همایش خیرین مدرسه‌سازی  در شهرستان ذیربط استفاده شود.