به گزارش صفیر گیلان، سردار محمد عبدالله پور، فرمانده سپاه قدس استان گیلان امروز در مراسم رونمایی از نرم افزار اندرویدی «نیازمندی های اربعین» در رشت، ایده تولید نرم افزار مذکور را ارزشمند دانست و اظهار کرد: امیدواریم همه ما بتوانیم جزو پیروان واقعی امام حسین(ع) باشیم. وی با بیان اینکه کار برای امام حسین(ع) بسیار خوب است، […]

 

به گزارش صفیر گیلان، سردار محمد عبدالله پور، فرمانده سپاه قدس استان گیلان امروز در مراسم رونمایی از نرم افزار اندرویدی «نیازمندی های اربعین» در رشت، ایده تولید نرم افزار مذکور را ارزشمند دانست و اظهار کرد: امیدواریم همه ما بتوانیم جزو پیروان واقعی امام حسین(ع) باشیم.

وی با بیان اینکه کار برای امام حسین(ع) بسیار خوب است، افزود: شناخت راه امام حسین(ع)، درس ها و عبرت های عاشورا و دلیل ماندگاری نهضت حسینی باید مد نظر قرار گیرد، زیرا در طول تاریخ نمونه های فراوانی داریم که جمعیت کم به دست جمعیت زیاد کشته شدند و ما یادی از آنان نمی کنیم، اما امام حسین(ع) با ۷۲ یار باوفایش کاری کرد که بشر تا قیام قیامت عاشورا را فراموش نمی کند.

فرمانده سپاه قدس گیلان، قیام امام حسین(ع) را زمینه ساز ظهور دانست و عنوان کرد: اخلاص امام حسین(ع) در حادثه کربلا عجیب است، زیرا هر چه داشت در راه خدا داد و چون امام حسین کار خالصانه ای کرد، خدا هر چه می کند برای امام حسین(ع) است.

عبدالله پور، با بیان اینکه برپایی عدالت در جهان به دست امام زمان(عج) با نام «حسین» تحقق می یابد، خاطرنشان کرد: خداوند سلسله امامت را که منشاء حیات بشری است، در نسل امام حسین(ع) گذاشت و لذا اگر قرار است دنیا درست شود، با امام حسین(ع) درست خواهد شد.

وی با اشاره به تلاش دشمنان برای تخریب حرم امام حسین(ع) و نابودی عاشورا، گفت: امروز امام حسین(ع) عالم گیر شده و پیروزی های جبهه مقاومت مرهون امام حسین(ع) است.

فرمانده سپاه قدس گیلان، روضه امام حسین(ع) را روح عملیات های دوران دفاع مقدس دانست و اضافه کرد: مرگ ترس دارد، اما آن چیزی که مرگ را در جبهه آسان می کرد، روضه امام حسین(ع) بود.

وی با بیان اینکه «عبدالله ابن زبیر» مانند امام حسین(ع) با یزید سازش نکرد اما راه امام حسین(ع) را نرفت، اظهار کرد: حسین به عاشورا و کربلا ارزش داد و زمان و مکان را به کنترل خودش درآورد لذا راه امام حسین(ع) همان راه ولایت است و کسانی عاقبت به خیر می شوند که از ولایت اطاعت کنند.

عبدالله پور، انقلاب اسلامی را امانت شهدا برای ما دانست و یادآور شد: سپاه پاسداران تا هر کجا که توان دارد به نظام و دولت کمک می کند لذا موضوع استقبال از زائران خارجی اربعین بنا بر فرمایش مقام معظم رهبری به سپاه سپرده شده است.

وی اضافه کرد: امسال باید حدود ۱۰ هزار نفر از زائران اربعین حسینی از آذربایجان، قفقاز جنوبی، داغستان، روسیه و اوکراین را از آستارا به مرز شلمچه ببریم و آنها را بازگردانیم. همچنین جبهه مردمی نیروهای انقلاب در حوزه های فرهنگی و پشتیبانی به ستاد اربعین کمک و پایگاه های بسیج نسبت به جمع آوری نذورات برای این ستاد اقدام می کنند.

فرمانده سپاه قدس گیلان، با تاکید بر لزوم وحدت مسلمانان منطقه، خاطرنشان کرد: نظام سلطه گروهک بی دین و لامذهب داعش را برای نابودی انقلاب اسلامی وارد عراق و سوریه کرد، اما به زودی شاهد نابودی کامل داعش خواهیم بود و امیدواریم کشور مهم امت اسلام به دست یاران امام حسین(ع) بیافتد./ایسنا