اختصاصی صفیر گیلان؛حجت اسلام نادر یوسفی مطلق امام جمعه موقت شهرستان فومن ۹دی را سالروز حماسه بصیرت ملت شریف ایران خواند و گفت:این حرکت ملت دفاع از ایران و اسلام و انقلاب و نظام بود. ایشان با تاکید بر اینکه به گفته مقام معظم رهبری سران فتنه و فتنه گران نقشه های دشمن را در […]

اختصاصی صفیر گیلان؛حجت اسلام نادر یوسفی مطلق امام جمعه موقت شهرستان فومن ۹دی را سالروز حماسه بصیرت ملت شریف ایران خواند و گفت:این حرکت ملت دفاع از ایران و اسلام و انقلاب و نظام بود.

ایشان با تاکید بر اینکه به گفته مقام معظم رهبری سران فتنه و فتنه گران نقشه های دشمن را در کشور پیاده کردند گفت: ایشان تاکید داشتند که سران فتنه در خواست شان باطل کردن انتخابات بود.

یوسفی از خوراک دادن ۸ ماهه سران فتنه و عوامل داخلی به دشمنان اشاره و افزود:بصیرت و بیداری ملت ایران  و اقا ابا عبداله جواب همه ی این خیانتها را داد.

امام جمعه موقت شهرستان فومن برخواستن ملت در برابر فتنه۸۸ را دفاع از ولایت خواند و اظهار کرد؛عوامل داخلی با حمایت دشمنان شعارهای  ملی کشور را تغیر و بجای جمهوری اسلامی شعار جمهوری ایرانی سر می دادند.

ایشان به اخلاق و اخلاق مداری اشاره و افزود:تلاش کنیم تا در تمام مراحل زندگی حتی با داشتن علم و اگاهی به اخلاق در دریافت مسائل اخلاقی همیشه جز اولین ها باشیم.

ایشان به سخنان اخیر مقام معظم رهبری در هفته جاری و تذکراتی که به مسئولان نظام داشتند اشاره و افزود: رهبر  انقلاب تاکید داشتند که مسئولان نظام علارغم ۴ دهه خدمات دادن به ملت ممکن است صدماتی را نیز برای ملت در خدمات دهی داشتند.

وی افزود:رهبر انقلاب تاکید دارند که سیاه نمایی مسئولان به هیچ وجه قابل  قبول نیست و درست نیست که مسئولان به ظاهر خود را انقلابی و در باظن  و عمل کردن چیز دیگری را ثابت کند.

امام جمعه موقت شهرستان فومن با بیان اینکه تلاش کنیم تا تابع ولایت محظ رهبری و انقلاب باشیم گفت: دشمن بداند که ملت راه خود را انتخاب و پشتیبان ولایت است.

حجت الاسلام والمسلمین یوسفی با تاکید بر اینکه سعی نکنیم تا در محافل و مجالس مطالبی بیان کنیم که باعث تضعیف نظام شود گفت:نقد خوب است ولی نقدی که منصفانه و برای خدمت به مردم و جامعه همراه باشد نه نقدی که باعث سوء استفاده دشمن شود.

ایشان در بخشی دیگر از خطبه های امروز شهرستان فومن بیسوادی را نگران کنده خواند و  خواستار  شد ،تا عزیزانی که در سنگر سواد آموزی  تلاش می کند باعث شوند تا مسئله بیسوادی به کل جمع شود زیرا امروز در جهان به افرادی بیسواد گفته می شود که حداقل دو زبان خارجی بلد نباشند و یا کامپیوتر و غیره.

امام جمعه موقت شهرستان فومن از مسئولان خواست تا خدمات صادقانه به مردم ارائه دهند و تلاش برای رفع مشکلات و برنامه داشته باشند.

ایشان به بر طرف شدن مشکلات پل ورودی شهرستان از زبان فرماندار فومن اشاره و افزود:به زودی و با جمع بندی های انجام شده این پل برای بهره برداری به مرحله اجرای خواهد رفت.

ایشان ضمن تشکر از تلاش دست اندر کاران فرهنگی شهرستان گفت:در بسیاری از وصیت نامه شهدا ی این شهرستان از جمله شهید ادبی و سردارخوش روش  از دانش اموزام و مردم خواسته شده که برای فراگیری قرآن و درس بیشتر تلاش کند زیرا سنگر مهم علمی و فرهنگی در اختیار دانش آموزان است.

امام جمعه موقت شهرستان فومن ضمن تقدیر از تلاشها و کارهای انجام شده توسط فرماندار و نماینده گفت:از شهردار این شهر که با عشق در میدان حضور دارد نیز تقدیر و امیدواریم که به گلایه های شهروندان توجه و عنایت داشته و پاسخگوی مطالباتت شهروندان باشند.

 

حجت الاسلام یوسفی  در خطبه های امروز نماز جمعه شهرستان فومن  با اشاره به اینکه انشاءاله خداوند توفیق رعایت تقوا را به همه عنایت کند گفت: ما همچنین سالروز وفات  حضرت فاطمه معصومه

(س) را به همه ی مسلمین تسلیت و امیدواریم در سایه التاف اهل بیت و پیامبر (ص) همهی بانوان مومن و مسلمان پیرو راه این امام معصوم باشند..

وی جایگاه شهر قم را توجه و عنایت خداوندی و اهل بیت خواند و گفت:امروز این شهر  بخاطر اینکه مرکز علمی جهان اسلام است و از کشورهای دیگر در حوزه های این شهر برای اموختن مبانی اسلامی حضور دارند این شهر بازوان شیعه را در جهان زیاد کرده است./زلیخا صفری راسته کناری