صفیر گیلان،شهردار رشت با اشاره به اینکه شهدا بهترین الگوی ایثارند گفت:هدف ما از این دیدار انرژی گرفتن برای ادامه کار و خدمت رسانی بهتر است. به گزارش صفیر گیلان به نقل از  اداره اطلاع رسانی مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت،  دکتر مسعود نصرتی شهردار رشت و رئیس و اعضای شورای اسلامی […]

صفیر گیلان،شهردار رشت با اشاره به اینکه شهدا بهترین الگوی ایثارند گفت:هدف ما از این دیدار انرژی گرفتن برای ادامه کار و خدمت رسانی بهتر است.

به گزارش صفیر گیلان به نقل از  اداره اطلاع رسانی مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت،  دکتر مسعود نصرتی شهردار رشت و رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر با همراهی جمعی از مدیران شهری به دیدار خانواده شهید بابک نوری هریس رفتند.

شهردار رشت: شهدا بهترین الگوی ایثارند

دکتر مسعود نصرتی در این دیدار گفت: امشب ما به دیدار خانواده این شهید بزرگوار آمدیم تا برای ادامه کار و خدمت رسانی انرژی بگیریم.

شهردار رشت شهدا را بهترین الگوی ایثار عنوان کرد و گفت: شهدا از جان و مال خود گذشتند تا ما در امنیت و آرامش باشیم و وظیفه ما این است راه آن ها را ادامه دهیم.

وی با بیان اینکه پیش از شهادت بابک نوری هریس توفیق دیدار با این شهید بزرگوار را نداشته است گفت: در طول این مدت از بزرگان زیادی شنیدم که شهید بابک نوری هریس همانند خانواده خود شخصیت و جایگاه والایی داشته است.

 

رئیس شورای اسلامی شهر رشت: شهید بابک نوری هریس خاص ترین شهید مدافع حرم بود

سید امیر حسین علوی،در این دیدار اظهار کرد: بابک نوری هریس خاص ترین شهید مدافع حرم و جوانترین بود و هرچند همه شهدا و شهدای مدافع حرم ویژگی های ممتازی دارند.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت افزود: امیدواریم بتوانیم از این شهید بزرگوار درس بگیریم و شفاعت او و سایر شهدا شامل حال ما شود.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورا: شهید نوری نشان داد یک جوان در دهه ۹۰ می تواند الگوی ما باشد

محمد حسن عاقل منش نیز در این دیدار اظهار داشت: شهید نوری هریس ما را به یاد دوران دفاع مقدس انداخت و نشان داد که یک جوان در این دوران می تواند الگو و عبرتی برای ما و سایر جوانان باشد.

رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر رشت با بیان اینکه شهید نوری هریس در اوج جوانی دغدغه مردم و سایر جوانان را داشت بیان کرد: این جوان به صورت مستمر در مسجد حضور داشت و جوانی متدین بود.

وی تاکید کرد: گاهی هنگامی که ما مسئولان می خواهیم کاری را انجام دهیم تنها حرف آن را می زنیم و ادای آن را درمی آوریم که می خواهیم به مردم خدمت کنیم اما شهید نوری هریس به ما این درس را داد که تنها وعده دهنده نباشیم و عمل کنیم.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورا خاطرنشان کرد: باید شهید نوری هریس و شهدای مدافع حرم را الگویی برای خود قرار دهیم و برای خدمت رسانی به مردم از هیچ کوششی دریغ نکنیم.

سخنگوی شورای شهر رشت: شهید نوری هریس یک ستاره بود

فاطمه شیرزاد نیز طی سخنانی در این دیدار اظهار داشت: شهید نوری هریس یک ستاره بود.

سخنگوی شورای اسلامی شهر رشت با بیان اینکه جوانان ما ستاره های درخشان کشورمان هستند تصریح کرد: خداوند بهترین ها را گلچین می کند و شهید بابک نوری هریس هم یکی از بهترین ها بود که برگزیده شد.

احمد رمضانپور نرگسی: شهدا ویژگی های ممتازی دارند

عضو شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به شهادت برادر خود گفت: شهدا ویژگی های ممتازی دارند و با آن که می دانند به شهادت می رسند این مسیر را بر می گزینند. وقتی وصایا و یادداشت های شهدا را می خوانم احساس می کنم که شهیدان قبل از شهادت از آن مطلعند.

احمد رمضانپور نرگسی با اشاره به ویژگی های شخصیتی بابک نوری هریس افزود: محمد نوری هریس فرزندان شایسته ای دارد اما شهید بابک نوری هریس با همه آنها هم تفاوت داشت.

محمد نوری هریس: بابک نوری ها به شهادت رسیدند تا دست اجنبی به این کشور نرسد

محمد نوری هریس، پدر شهید بابک نوری هریس، نیز در این دیدار اظهار کرد: همه ما باید پاسدار خون شهیدان باشیم و وظایف خودمان را به خوبی انجام دهیم.

وی با اشاره به دوران حضور خود در جبهه های دفاع مقدس بیان داشت: با ویژگی های شهدا آشنایی داشتم و می دانستم که بابک آماده شهادت است.

پدر شهید بابک نوری هریس افزود: پسرم بابک خاص ترین فرزندم بود و خداوند این افتخار را نصیب او کرد. برخی از دوستان می گویند بابک راه نیمه تمام تو را به پایان رساند.

 

پدر شهید نوری با اشاره به حوادث و اغتشاشات روزهای اخیر تصریح کرد: بابک نوری ها به شهادت رسیدند تا دست اجنبی به این کشور نرسد اما در روزهای اخیر دشمن از این اتفاقات شاد است. این نشان می دهد هنوز ضعف هایی وجود دارد و باید هوشیارانه تر عمل کنیم.

محمد نوری هریس در ادامه دل نوشته ای از شهید بابک نوری هریس برای خانواده خود، که ساعاتی قبل از شهادت نوشته بود، را برای حاضرین قرائت کرد.

در پایان این دیدار شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر رشت از خانواده شهید بابک نوری هریس که از خانواده شهرداری رشت نیز به شمار می روند قدردانی به عمل آوردند.

 

در این دیدار دکتر مسعود نصرتی شهردار رشت، سید امیر حسین علوی رئیس شورای اسلامی شهر رشت، فاطمه شیرزاد، محمد حسن عاقل منش، فرهام زاهد، اسماعیل حاجی پور و احمد رمضانپور نرگسی از اعضای شورا، علی خلیلی مدیر حوزه دفتر شهردار، امیر ترومیده مدیر امور ایثارگران شهرداری رشت، علیرضا حسنی رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی، فاطمه قدیمی مدیر ارتباطات و امور بین الملل، مجتبی ماه پسند سرپرست مدیریت امور مالی و جمعی دیگر از مدیران شهری رشت حضور داشتند.