صفیر گیلان؛ نیروهای انتظامی شهرستان های فومن و شفت بیش از ۲۵ تُن انواع چوب آلات قاچاق جنگلی را در این شهرستان ها کشف و در این رابطه چهار نفر را دستگیر کردند. به گزارش صفیر گیلان به نقل از پایگاه خبری پلیس گیلان نیروهای انتظامی شهرستان های فومن و شفت بیش از ۲۵ تُن […]

صفیر گیلان؛ نیروهای انتظامی شهرستان های فومن و شفت بیش از ۲۵ تُن انواع چوب آلات قاچاق جنگلی را در این شهرستان ها کشف و در این رابطه چهار نفر را دستگیر کردند.

به گزارش صفیر گیلان به نقل از پایگاه خبری پلیس گیلان نیروهای انتظامی شهرستان های فومن و شفت بیش از ۲۵ تُن انواع چوب آلات قاچاق جنگلی را در این شهرستان ها کشف و در این رابطه چهار نفر را دستگیر کردند.

در این رابطه فرمانده انتظامی فومن اظهار کرد: ماموران انتظامی حین گشت زنی در حوزه استحفاظی به یک دستگاه کامیون مان و یک دستگاه کامیون ولوو مشکوک شده و جهت بررسی این خودروها را متوقف کردند.

سرهنگ محسن جعفرزاده با بیان اینکه در بازرسی از این دو کامیون ۲۰ تُن چوب قاچاق کشف و ضبط شد، افزود: ارزش چوب های کشف شده هفتاد میلیون ریال است.

وی همچنین از دستگیر و تشکیل پرونده و ارجاع دو نفر متهم در این رابطه به مراجع قضایی خبرداد.

کشف بیش از ۵ تن چوب جنگلی قاچاق در شفت 

فرمانده انتظامی شفت در این رابطه گفت: در راستای طرح مبارزه با  کالای قاچاق ماموران انتظامی شفت از کارگاه‌های چوب‌بری بازدید کردند.

سرهنگ علی صداقت با بیان اینکه در بازرسی از یک کارگاه چوب‌بری، یک و نیم تن چوب جنگلی قاچاق کشف و ضبط شد، افزود: همچنین ماموران حین گشت زنی به یک دستگاه خودرو وانت زامیاد مشکوک شده و جهت بررسی این خودرو را متوقف کردند.

وی با اشاره به اینکه در بازرسی از این خودرو چهار تن چوب جنگلی قاچاق کشف و ضبط شد، تصریح کرد: ارزش تقریبی چوب های کشف شده ۲۰ میلیون ریال است.

فرمانده انتظامی شفت با اشاره به اینکه متهمان ۳۷ و ۴۳ ساله جهت سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شدند، از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.