به گزارش پایگاه اطلاع رسانی صفیر گیلان؛ دکتر علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی که عصر امروز در سفری ۲ روزه وارد استان گیلان شد با همراهی استاندار گیلان از روند فعالیت های تولیدی شرکت سرنگ مینا در شهرستان رودسر بازدید و در جریان اقدامات این مجموعه قرار گرفتند. شرکت تعاونی […]

 

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی صفیر گیلان؛ دکتر علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی که عصر امروز در سفری ۲ روزه وارد استان گیلان شد با همراهی استاندار گیلان از روند فعالیت های تولیدی شرکت سرنگ مینا در شهرستان رودسر بازدید و در جریان اقدامات این مجموعه قرار گرفتند.

شرکت تعاونی سرنگ مینا از سال ۱۳۷۷ در زمینی به مساحت ۴ هزار مترمربع به تولید انواع سرنگ ها و سرسوزن های یکبار مصرف فعالیت دارد.

این واحد تولیدی که برای ۱۰۰ نفر به صورت مستقیم و ۴ هزار نفر به صورت غیرمستقیم شغل ایجاد نموده، روزانه قادر به تولید ۳۰۰ تا ۵۰۰ هزار قطعه سرنگ و سرسوزن است.

حضور در جلسه مشترک کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری و  رونق تولید استان که تا دقایقی دیگر در سالن غدیر استانداری برگزار می شود از دیگر برنامه های روز اول سفر دکتر ربیعی به گیلان است.

بازدید از ۲ طرح اشتغالزا در شهرستان لنگرود و بهره برداری از طرح توسعه‌ی اشتغالزایی در روستاهای سقالکسار و محمودآباد شهرستان رشت از برنامه های روز دوم سفر وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به گیلان است.

IMG_0081_0 IMG_0040 IMG_0092 IMG_0060