صفیر گیلان؛رئیس پلیس راه استان گیلان از مسدود شدن محور پونل به خلخال به دلیل تغییرات جوی خبر داد و گفت:رانندگان به تذکرات و توصیه های پلیس ایمنی توجه کند. سرهنگ حسین محمدپور در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، با اعلام این خبر گفت: با توجه به تغییرات جوی و بارش برف […]

صفیر گیلان؛رئیس پلیس راه استان گیلان از مسدود شدن محور پونل به خلخال به دلیل تغییرات جوی خبر داد و گفت:رانندگان به تذکرات و توصیه های پلیس ایمنی توجه کند.

photo_2018-01-25_12-21-58
سرهنگ حسین محمدپور در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، با اعلام این خبر گفت: با توجه به تغییرات جوی و بارش برف در محور کوهستانی پونل به خلخال و کاهش ضریب ایمنی عبور و مرور، این محور به منظور پیشگیری از وقوع خطرات احتمالی از ساعت ۸:۳۰ صبح پنج‌شنبه ۵ بهمن ۹۶ با هماهنگی اداره راهداری استان مسدود شده است.
این مقام انتظامی با تاکید بر اینکه شهروندان در صورت امکان از هر گونه سفر غیرضروری در این شرایط جوی پرهیز کنند، تصریح کرد: رانندگان برای تردد در مسیرهای کوهستانی حتما باید زنجیر چرخ و لوازم ایمنی به همراه داشته باشند.
وی لوازم گرمایشی و البسه زمستانه را از ضروریات تردد در مسیرهای کوهستانی برشمرد و اضافه کرد: ماموران پلیس راه استان گیلان به صورت شبانه روزی آماده خدمت رسانی به شهروندان و تامین امنیت راه ها هستند.
سرهنگ محمدپور با اشاره به ورود سامانه بارشی به گیلان، به همه رانندگان توصیه کرد: برای سهولت و امنیت در عبور و مرور به تذکرات و توصیه های پلیس ایمنی توجه کنند.