صفیر گیلان،حجت الاسلام والمسلمین علیزاده ، مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان گیلان در مراسم طرح دست های مهربانی که در پرورشگاه مژدهی رشت برگزار شده بود ، ضمن تبریک میلاد با سعادت حضرت زینب کبری و در نزدیک بودن ایام دهه فجر و گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل ، شهدای انقلاب ، دفاع مقدس […]

صفیر گیلان،حجت الاسلام والمسلمین علیزاده ، مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان گیلان در مراسم طرح دست های مهربانی که در پرورشگاه مژدهی رشت برگزار شده بود ، ضمن تبریک میلاد با سعادت حضرت زینب کبری و در نزدیک بودن ایام دهه فجر و گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل ، شهدای انقلاب ، دفاع مقدس و مدافع حرم ، گفت : امروز خرسندیم که نماینده محترم ولی فقیه و امام جمعه رشت این مجلس علوی و نورانی که اینجا خانه امیرالمومنین نیز است گرامی میداریم و قطعا دلگرمی همه این عزیزان این است .

photo_2018-01-27_08-55-49
وی همچنین افزود : در آستانه ماه پیروزی ملت آزاده و انقلابی هستیم که با دستان خالی و با رهبری امام بزرگ توانستند بر طاغوتیان زمان خروش کنند و واقعا بهمن نقطه شروع کور کردن چشم دشمنان اسلام بود .
مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان گیلان همچنین افزود : این پرورشگاه که واقفین بزرگ مرحومان مژدهی بنیان نهاده شد دارای ۳۳ رقبه است که ۱۲ تای آن عرصه و عیان در اختیار اوقاف و بقیه سرقفلی آن در زمان های گذشته واگذار شده است .
علیزاده همچنین افزود : امروز خوشحالیم که از عواید این رقبات مبلغ ۱۶۵ میلیون تومان در قالب طرح دست های مهربانی به این پرورشگاه اختصاص یافت‌ .
وی همچنین افزود : در اخذ وجه و حق و حقوق موقوفات با هیچ احدی تعارف نداریم و در اجرای نیت واقفین خیراندیش بسیار حساس هستیم و همه بزرگان دین بخصوص مقام معظم رهبری نیز روی این موضوع بسیار تاکید کردند .
مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان گیلان همچنین گفت : تمام هزینه های موقوفات بر اساس نیت واقف هزینه خواهد شد و به هیچ عنوان در جای دیگر هزینه نخواهد شد ، چه این موقوفات در دست افراد سیاسی و دولتی باشند چه نباشند ، اجازه نخواهیم داد در دریافت حق موقوفه تعارف نخواهیم داشت .

photo_2018-01-27_08-56-27
همچنین در پایان این مراسم از ساختمان دارالقرآن ایتام مجموعه پرورشگاه مژدهی رشت با حضور حضرت آیت الله قربانی ، نماینده محترم ولی فقیه در استان گیلان و امام جمعه شهرستان رشت و مسئولین استانی افتتاح و مورد بهره برداری رسید .