صفیر گیلان؛مدیرعامل شرکت گاز گیلان از آمادگی کامل پرسنل شرکت گاز استان جهت خدمتگزاری به مردم خبر داد و اظهار کرد: با برنامه ریزی های به عمل آمده هم اکنون ۵۶ اکیپ امدادی و ۱۹۰ گازبان در شهرها و روستاهای استان آماده برطرف نمودن مشکلات احتمالی مشترکین عزیز می باشند. مدیرعامل شرکت گاز گیلان ادامه داد: همچنین […]

 

 

صفیر گیلان؛مدیرعامل شرکت گاز گیلان از آمادگی کامل پرسنل شرکت گاز استان جهت خدمتگزاری به مردم خبر داد و اظهار کرد: با برنامه ریزی های به عمل آمده هم اکنون ۵۶ اکیپ امدادی و ۱۹۰ گازبان در شهرها و روستاهای استان آماده برطرف نمودن مشکلات احتمالی مشترکین عزیز می باشند.

مدیرعامل شرکت گاز گیلان ادامه داد: همچنین اکیپ های امدادی متشکل از نیروهای بسیج و همیاران گاز توسط ادارات گاز شهرستان ها آموزش های لازم را دیده اند تا در صورت نیاز کنار نیروهای شرکت گاز، خدمات لازم را به مشترکین عزیز ارائه کنند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر جریان گاز در تمامی نقاط استان برقرار است، خاطرنشان کرد: تاکنون هیچ موردی از قطعی گاز در گیلان ناشی از بارش برف گزارش نشده است و نگرانی بابت قطع گاز وجود ندارد.

این مقام مسئول گفت: مشترکین عزیز می توانند در صورت بروز هرگونه مشکل و یا حادثه ای با شماره  ۱۹۴ تماس حاصل کنند.

اکبر، با اشاره به وجود برودت هوا در ۱۸ استان کشور از همه گیلانیان فهیم خواست تا با رعایت دمای آسایش(۱۸ تا ۲۱ درجه)، زمینه بهره مندی پایدار از نعمت گاز را برای همه مشترکین عزیز در استان و کشور فراهم آورند.