به گزارش صفیر گیلان؛مدیر عامل سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری رشت اظهار کرد؛ علی رغم بارش نیم متری برف در منطقه ی سراوان که از روز شنبه آغاز شده بود با تلاش خدمتگزاران مردم در سازمان مدیریت پسماندهای رشت، جاده ی دسترسی به محل دفنگاه باز است و کار جمع آوری زباله از سطح شهر، انتقال […]

به گزارش صفیر گیلان؛مدیر عامل سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری رشت اظهار کرد؛ علی رغم بارش نیم متری برف در منطقه ی سراوان که از روز شنبه آغاز شده بود با تلاش خدمتگزاران مردم در سازمان مدیریت پسماندهای رشت، جاده ی دسترسی به محل دفنگاه باز است و کار جمع آوری زباله از سطح شهر، انتقال و دفن زباله در سراوان به طور روتین انجام می شود.
علیرضا حاجی پور مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند ها در بازدید از کارخانه ی کود آلی و لندفیل سراوان در جمع خبرنگاران گفت: به دلیل حساسیت موضوع برای بررسی هماهنگیهای انجام شده صبح روز یکشنبه از کارخانه ی کود آلی گیلان و دفنگاه زباله ی سراوان بازدید کردم و جا دارد از تلاشهای مجموعه ی خدمتگزاران این دو مرکز تشکر و قدردانی کنم.
حاجی پور گفت: با وجود اینکه در منطقه ی سراوان و در محدوده ی شهرداری منطقه ی ۵ برف سنگین تر بوده و حتی ارتفاع برف به بیش از نیم متر می رسیده اما کارخانه ی کود آلی فعالیت روزانه ی خود را به شکل عادی انجام می داده و زباله های حمل شده پذیرش و تفکیک می شد و مشکلی در این زمینه وجود نداشت.
وی با اشاره به اینکه جاده ی دسترسی به محل دفنگاه زباله در سراوان هم با وجود بارش برف زیاد نیم متری در منطقه با تلاش همکاران ما باز بوده و با شن ریزی و نمکپاشی از یخ زدن و غیرقابل عبور بودن این جاده جلوگیری شد تا کامیونهای حمل زباله در این مسیر با مشکل رو به رو نشوند.
مدیر عامل سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری رشت سپس افزود: کار جمع آوری زباله از خیابانهای سطح شهر رشت هم علی رغم بارش برف به طور معمول انجام شد و زباله های جمع آوری شده به طور روتین به محل دفنگاه در سراوان حمل گردید.
علیرضا حاجی پور تاکید کرد: با تلاش همکاران ما در محل دفنگاه زباله هم کارها انجام شده و اجازه ندادیم بارش برف وقفه یی در کار جمع آوری، حمل و دفن زباله ایجاد کند.
وی تاکید کرد: وضعیت عادی و معمولی موضوعات گفته شده به خوبی در بازدید از کارخانه ی کود آلی و دفنگاه ی زباله در سراوان مشهود بوده و نگرانی از این بابت وجود ندارد.
حاجی پور خاطر نشان کرد: همانند شبهای گذشته امشب هم کار جمع آوری زباله ها از سطح شهر بدون هیچ مشکلی انجام می شود و اقدامات لازم انجام خواهد شد.
وی در پایان از همکاری شهروندان با مجموعه ی مدیریت سازمان پسماند در زمان بارش برف نیز قدردانی کرد.