به گزارش صفیر گیلان؛رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی رشت گفت: وحدت در هدف و مقصد رمز پیروزی انقلاب اسلامی ایران بود. محمد حسن عاقل منش با حضور در مراسم محفل انس با قرآن کریم در نهمین روز از برگزاری جشنواره فجر رشت اظهار کرد: در جریان انقلاب هدف استقرار جمهوری اسلامی و مقصد تبیین حکومت […]

به گزارش صفیر گیلان؛رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی رشت گفت: وحدت در هدف و مقصد رمز پیروزی انقلاب اسلامی ایران بود.

photo_2018-01-29_01-53-50
محمد حسن عاقل منش با حضور در مراسم محفل انس با قرآن کریم در نهمین روز از برگزاری جشنواره فجر رشت اظهار کرد: در جریان انقلاب هدف استقرار جمهوری اسلامی و مقصد تبیین حکومت دینی و اسلامی بوده است.
وی افزود: تمامی اقشار مختلف کشور با انسجام ، وحدت ، یکپارچگی و با پیروی از امام خمینی(ره) در مقابل تمامی توطئه های داخلی و خارجی ایستادند و انقلاب را به پیروزی رساندند.
عاقل منش بیان کرد: اتحاد و همدلی در بین ملت ایران موجب شد تا امروزه شاهد بزرگداشت سی و نهمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی باشیم.
رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر رشت با بیان اینکه پیروی از مقام عظمای ولایت رمز ماندگاری انقلاب است گفت: قرآن کریم می فرماید: به ریسمان محکم الهی چنگ بزنید و متفرق نشوید.
عاقل منش حضور همیشگی مردم در همه صحنه های انقلاب را از دیگر دلایل ماندگاری انقلاب دانست و تصریح کرد: مردم ایران اسلامی در تمامی سختی ها و در هر شرایطی از انقلاب دفاع کردند و کماکان در این مسیر مستحکم و استوار هستند.
رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر رشت در خاتمه با گرامیداشت یاد و خاطراه شهدای ایران اسلامی بیان کرد: شهدای مدافع حرم نشانه عشق و وفاداری ملت به اهداف انقلاب اسلامی هستند .

دبیر جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گیلان: انقلاب اسلامی در مسیر خود با قدرت در حرکت است
دبیر جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گیلان گفت: تا زمانیکه اتحاد و یکپارچگی ما بین مردم و مسئولین وجود داشته باشد انقلاب اسلامی در مسیر اصلی خود با قدرت حرکت می کند.
نظر علی علیزاده با حضور در مراسم تجلیل از خانواده شهید مدافع حرم بابک نوری هریس در جریان برگزاری نهمین روز جشنواره فجر رشت اظهار کرد: از منظر امام راحل رمز پیروزی و بقای انقلاب اسلامی انگیزه الهی و وحدت کلمه بود.

photo_2018-01-29_01-53-54
وی افزود: امام خمینی (ره) نقطه مقابل وحدت را فراموشی هدف ، تفرقه و اختلاف می دانستند.
علیزاده با اذعان به اینکه همبستگی و اتحاد مابین آحاد ملت و مسئولین موجب می شود تا انقلاب در مسیر اصلی با قدرت حرکت کند بیان کرد: هرگاه انگیزه الهی کاهش یابد و افراد ، احزاب و گروه ها وحدت کلمه را فراموش کنند و به اختلافات دامن بزنند انقلاب آسیب می بیند.
دبیر جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گیلان تصریح کرد: امروزه به برکت خون پاک شهدای انقلاب و پیروی از قرآن کریم و رهبر آگاه نظام جمهوری اسلامی جوانان غیوری از جمله شهید بابک نوری هریس با خون پاکشان سند ماندگاری وبقای انقلاب را امضا کردند.
علیزاده در خاتمه گفت: همه ما در مقابل خون شهدا مسئول هستیم و باید در محضر آنان پاسخگو باشیم.

در پایان این مراسم از پدر شهید مدافع حرم بابک نوری هریس تجلیل شد.