صفیر گیلان؛فرمانده سپاه ناحیه فومن  اقتدار و ایستادگی امام در مقابل ظلم ستمگران را کاری بزرگ خواند وگفت: این اقدام امام عزیز را می توان به عنوان معجزه قرن بیستم نام نهاد چون جهان را در شگفتی فرو برد. به گزارش صفیر گیلان ؛سرهنگ پاسدار فردین میرزاپور در نشست خبری  که عصر امروز سه […]

 

صفیر گیلان؛فرمانده سپاه ناحیه فومن  اقتدار و ایستادگی امام در مقابل ظلم ستمگران را کاری بزرگ خواند وگفت: این اقدام امام عزیز را می توان به عنوان معجزه قرن بیستم نام نهاد چون جهان را در شگفتی فرو برد.

به گزارش صفیر گیلان ؛سرهنگ پاسدار فردین میرزاپور در نشست خبری  که عصر امروز سه شنبه ۱۰ بهمن  در سپاه ناحیه فومن برگزار شد با گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر اظهار کرد: شعار محوری دهه فجر امسال سربلندی ملت ایران در پرتو جمهوری اسلامی ، اقتدار همه جانبه و اقتصاد مقاومتی می باشد.

photo_2018-01-30_10-27-04
فرمانده سپاه فومن با اشاره به سی و نهمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران گفت:انقلاب مردم ایران انقلابی دینی و خدایی است که به دلیل مبارزه با طاغوت و ظلم با پشتواته مردمی صورت گرفت.

میرزاپور با بیان اینکه حکومت چندین هزار ساله پادشاهی که جز ظلم و غارت بیت الملل و سرکوب کار دیگری را در دستور کار خودش نداشت گفت: در این برهه از زمان کسی پیدا  شد که جلوی این همه قساوت را گرفت و ملت ایران را نجات داد .

وی اقتدار و ایستادگی امام در مقابل ظلم ستمگران را کاری بزرگ خواند و گفت: هیچکس گمان نمی کرد که فردی پیدا شود تا در مقابل کسی که تحت حمایت بزرگ ترین کشورهای جهان بودند بیایستد.
میرزاپور با اشاره به اینکه حضرت امام با پایبندی و رشادت و شجاعت و استقامت مردم ایران در برابر رژیم شاهنشاهی قیام کرد و انقلاب جهانی را در ایران اسلامی رقم زد اظهار کرد:این اقدام امام عزیز را می توان به عنوان معجزه قرن بیستم نام نهاد چون جهان را در شگفتی فرو برد.

وی همچنین اظهار کرد: چگونه یک فرد بدون نیروی نظامی و حتی داشتن پول و منابع مالی توانست در برابر یکی از مجهزتربن نیروهای منطقه که حمایت بلوک شرق و بلوک غرب را داشت نقطه پایان را در جلوی سلسله پادشاهی قرار دهد.
وی افزود: نقش امام و مردم در پیروزی انقلاب اسلامی نقش محوری است و این مرد بزرگ اعتقاد وافر و اعتقاد قلبی به واژه بلند الله اکبر داشت و همین سلاح الله اکبر در برابر همه قدرت ها ایستاد و سربلند شد.
فرمانده سپاه ناحیه فومن با اشاره به تقارن دهه فجر و ایام فاطمیه گفت: این تقارن بستر بسیار مناسبی است برای تبیین پیام معنوی انقلاب اسلامی و به جهت همزمانی این دو ایام حفظ حرمت حضرت فاطمه در ایام دهه فجر لازم است زیرا امروز تمام بشریت مدیون حضرت فاطمه است و ترویج فرهنگ فاطمی محور برنامه های دهه فجر امسال است.

و ی تبیین جایگاه و سبک زندگی حضرت فاطمه و نهادینه کردن فرهنگ فاطمی در نشست های بصیرت افزایی و روشنگری در ایام الله دهه مبارک فجر اشاره و افزود: این روشنگری و بصیرت افزایی ان شا ا… تحقق پیدا خواهد کرد که از ویژگی های بارز شناخت دشمن نیز می باشد.
فرمانده سپاه ناحیه فومن با اشاره به اینکه  بیش از ۸۰ برنامه متناسب در ایام دهه فجر را در شهرستان فومن برگزار خواهیم کرد گفت:این برنامه ها  در سطح سپاه ناحیه ، حوزه های مقاومت و پایگاه های مقاومت می باشد.
ایشان  برگزاری زیارت عاشورا و گلباران مزار شهدا ، برگزاری یادواره شهدا ، افتتاح طرح های اقتصاد مقاومتی ،دیدار با خانواده های شهدای عزیز ، حضور در نماز عبادی سیاسی جمعه ، مراسم زنگ انقلاب افتتاح مسکن محرومین ، همایش بزرگ شعر انقلاب با حضور شاعر انقلاب آقای برقعی از جمله برنامه های سپاه ناحیه فومن است.
سرهنگ پاسدار میرزاپور با اشاره به اینکه  در ایام دهه فجر افتتاح کارگاه تولیدی قارچ خوراکی ۵ تنی را  داریم گفت: همچنین ۱۸ طرح اقتصاد مقاومتی با ۱۳۰ میلیون تومان اعتبار و ۱۳۰ نفر اشتغال در سطح شهرستان را ایجاد خواهد کرد.

افتتاح طرح بزرگ تولید قارچ خوراکی ۵ تنی که از محل اعتبارات اقتصاد مقاومتی انجام شد از بارزترین طرح‌هایی است که امسال  در شهرستان فومن با حمایت سپاه ناحیه به بهره‌برداری می‌رسد.
وی مهمترین این طرح اقتصاد مقاومتی را در بخش قارچ خوراکی، توت فرهنگی ، ماهی سرد آبی ، پیله ابریشم ، مرغ بومی ، پرورش آلوئه ورا  در ۱۸ کارگاه  برشمرد و گفت:  به دلیل اینکه شهرستان فومن قطب ابریشم محسوب می گردد ۸ کارگاه با اشتغالزایی ۱۸ نفر مربوط به حوزه ابریشم است.
سرهنگ پاسدار میرزاپور در ادامه گفت : آشوب های دی ماه را می توان از زوایای پنهان و آشکار مورد بررسی قرار داد که در واقع آخرین قائله ای بود که شکست آمریکا ، رژیم صهیونیستی و سعودی را در برداشت که این قضایا با ماجرای سعد حریری از لبنان شروع شد و در یمن سر علی عبدالله صالح را بر باد داد و ماجرای قدس شریف بوجود آمد که موجب آبروریزی دولت دونالد ترامپ شد و در نهایت ماجرای کردستان عراق که سرمایه اصلی صهیونیست ها بود به اتمام رسید و این فتنه در ایران اسلامی با نقش رهبری و مردم عزیز بر زمین نشست.
فرمانده سپاه ناحیه فومن در ادامه با اشاره به سخنرانی مقام معظم رهبری در ۱۹ دی افزود: دشمن با تمام توان تضعیف نظام را در دستور کار خود قرار داده است که آمریکای جنایکتار در راس قرار دارد که از طریق تحریم های اقتصادی ، اپوزوسیون داخلی و جنگ سایبری می خواهد از داخل به نظام ضربه وارد کند.
وی گفت: از احاد مردم و مسئولین شهرستان به جهت حضور در دو راهپیمایی و پاسخ صریح به آشوب گران که به اموال عمومی آسیب رساندند و به پرچم ایران اهانت کردند  تقدیر و تشکر دارم و امیدوارم که در ایام فاطمیه و دهه فجر بتوانیم بصیرت مردم را در شناخت هر چه بیشتر دشمنان رونق دهیم.

وی از همه مردم شریف و ولایتمدار و مسئولین شهرستان فومن درخواست داشت تا در راهپیمایی ۲۲بهمن حضور حداکثری داشته باشند.
*زلیخا صفری

photo_2018-01-30_10-27-11 photo_2018-01-30_10-27-44 photo_2018-01-30_10-27-49 photo_2018-01-30_10-27-54 photo_2018-01-30_10-28-10 photo_2018-01-30_10-28-14