صفیر گیلان؛در  نشست‌ مشترک فرمانده انتظامی استان گیلان با مدیر کل آموزش و پرورش مطرح شد؛تعامل پلیس و آموزش و پرورش می‌تواند بسیاری از گره‌های اجتماعی را باز کند و بستر مدرسه بهترین محیط برای شکل دادن شخصیت دانش آموزان قانون‌پذیر است. به گزارش صفیر گیلان به نقل از پایگاه خبری پلیس سردار “محمدرضا اسحاقی” […]

 صفیر گیلان؛در  نشست‌ مشترک فرمانده انتظامی استان گیلان با مدیر کل آموزش و پرورش مطرح شد؛تعامل پلیس و آموزش و پرورش می‌تواند بسیاری از گره‌های اجتماعی را باز کند و بستر مدرسه بهترین محیط برای شکل دادن شخصیت دانش آموزان قانون‌پذیر است.

به گزارش صفیر گیلان به نقل از پایگاه خبری پلیس سردار “محمدرضا اسحاقی” آموزش صحیح در سنین پایین را بهترین رویکرد برای مقابله با ناهنجاری‌ها و آسیب‌های اجتماعی عنوان کرد و بیان داشت: بهره‌گیری از ظرفیت گسترده آموزش و پرورش و نفوذ این نهاد بر خانواده‌ها، فرصت بسیار مناسبی را برای نیروی انتظامی برای فرهنگ سازی و نهادینه کردن قانونمداری در میان خانواده ها فراهم می کند.

وی با تاکید بر اینکه اگر همکاری میان آموزش و پرورش و نیروی انتظامی وجود نداشته باشد، جامعه دچار مشکلات گسترده‌ای خواهد شد، تصریح کرد:‌ بستر مدرسه بهترین محیط برای شکل دادن شخصیت دانش آموزان قانون‌پذیر است.

فرمانده انتظامی استان گیلان توسعه علم و آگاهی را در مسیر ثبات امنیت ضروری توصیف کرد و اظهار داشت: برای ایجاد امنیت و آرامش، همه ارکان جامعه باید احساس مسئولیت کنند و با مسئولیت‌هایشان آشنا باشند.

تعامل پلیس و آموزش و پرورش می‌تواند بسیاری از گره‌های اجتماعی را باز کند

مدیر کل آموزش و پرورش استان گیلان نیز در این نشست‌ مشترک با اشاره به اینکه این نشست ها می تواند مفید و موثر باشد و گفت: تعامل پلیس و آموزش و پرورش می‌تواند بسیاری از گره‌های اجتماعی را باز کند

  حاجتی در دیدار فرمانده انتظامی استان در اداره آموزش و پروش گیلان با بیان اینکه آموزش و پرورش برای پیشبرد اهدافش به شدت به حمایت نیروی انتظامی نیاز دارد، اظهار داشت:‌ تامین امنیت مراکز آموزشی از تاثیرات مهم پلیس برای کاهش دغدغه‌های آموزش و پرورش است.

وی با اشاره به اینکه نیروی انتظامی همواره از آموزش و پرورش حمایت کرده است، تصریح کرد: دانش آموزان علاقه زیادی به پلیس دارند و همواره در نظرسنجی‌های دانش‌آموزی، بسیاری از آن‌ها علاقه دارند تا در آینده پلیس شوند.

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان با تاکید بر اینکه آموزش و پرورش بستر مناسبی برای تعامل با پلیس در اختیار دارد، خاطرنشان کرد: باید شرایطی فراهم بیاید که دانش آموزان مدافعان و ناظران اجرای قوانین و مقررات باشند.

وی نشست‌های مشترک با نیروی انتظامی را مفید و موثر توصیف کرد و بیان داشت: تعامل پلیس و آموزش و پرورش می‌تواند بسیاری از گره‌های اجتماعی را باز کند.