صفیر گیلان؛محمدرضا محسنی در نشست کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان شفت با اشاره به حضور پرشور اقشار مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن از همه جوانان ،فرهیختگان ، کشاورزان ، کارگران ، کارمندان ، فرهیختگان و روحانیون قدردانی کرد و افزود : مردم همیشه در صحنه ایران در سی نهمین سالگشت پیروزی انقلاب اسلامی در […]

 صفیر گیلان؛محمدرضا محسنی در نشست کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان شفت با اشاره به حضور پرشور اقشار مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن از همه جوانان ،فرهیختگان ، کشاورزان ، کارگران ، کارمندان ، فرهیختگان و روحانیون قدردانی کرد و افزود : مردم همیشه در صحنه ایران در سی نهمین سالگشت پیروزی انقلاب اسلامی در راستای فرمایش مقام معظم رهبری یک راهپیمایی تماشایی را خلق کردند .

وی با بیان اینکه فضای کشور فضایی آزاد است و مردم با وجود برخی از مشکلات و هر ذاعقه ای در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی حضور یافتند افزود : دستاوردهای جمهوری اسلامی حاصل خون شهدا و ایثار و جانفشانی جانبازان ، آزادگان و بردباری مردم به ویژه خانواده های شهدا است .

فرماندار شفت با اشاره به اینکه همیشه حق با مردم بزرگوار است و آنها همواره با وجود برخی کاستی ها پای ارزش های نظام و انقلاب اسلامی ایستاده اند افزود : راهپیمایی پرشور مردم در ۲۲ بهمن وظیفه مسوولین را سنگین تر کرد و در مقابل این ملت باید نگاه و تفکر خدمت رسانی داشت.

وی با بیان اینکه در سال جاری دولت از محل صندوق توسعه ملی اعتبارات خوبی را برای بهبود وضعیت کسب و کار تخصیص داده است افزود : اعطای تسهیلات اشتغال و تولید در سال ۹۷ در قالب طرح های مختلف ادامه خواهد یافت .

وی با اشاره به اینکه بافت قالب شهرستان شفت روستایی است و این یک ظرفیت ویژه برای رونق کسب و کارهای روستایی و اشتغال جوانان است افزود : متقاضیان دریافت تسهیلات کم بهره در مناطق روستایی می پس از کسب اطلاعات جامع  از دستگاه های ذیربط در سامانه کارا به آدرس تارنمای http://kara.mcls.gov.ir ثبت نام کنند .

محسنی با بیان اینکه جذب اعتبارات در نظر گرفته توسط دستگاه های اجرایی باید پیگیری شود و این موضوع در ارزیابی عملکرد مدیران مدنظر قرار خواهد گرفت افزود : تسهیلات اعطایی باید به ایجاد شغل پایدار بیانجامد و این موضوع نیز باید مورد نظارت مستمر قرار گیرد و ساز و کار آن پیش بینی شده است.

 وی با قدردانی ازتلاش بانک ها برای تسریع در روند بررسی پرونده های اشتغالزایی در شهرستان شفت افزود : با توجه به دستورالعمل های ابلاغی از سوی بانک مرکزی ، تفاوت در اجرا به خصوص نحوه دریافت وثایق و ضمانت های بانکی در تعدادی از بانک ها خاصه در شعبات شهرستانی وجود دارد و باید در اعطای تسهیلات یک وحدت رویه وجود داشته باشد.