اختصاصی/صفیر گیلان؛فرمانده سپاه ناحیه فومن ازاعزام اردوی راهیان نور محلات ۲۰ اسفندماه در قالب ۶ دستگاه اتوبوس و به مدت ۵ روز به مناطق عملیاتی خبر داد و گفت:امروز بحث زیر ساختها و مقاوم سازیها در کشور  با سرعت انجام  می گیرد. وی نیازامروز جامعه را تداوم مقاومت خواند و گفت: ایت تداوم فرهنگ مقاومت با […]

اختصاصی/صفیر گیلان؛فرمانده سپاه ناحیه فومن ازاعزام اردوی راهیان نور محلات ۲۰ اسفندماه در قالب ۶ دستگاه اتوبوس و به مدت ۵ روز به مناطق عملیاتی خبر داد و گفت:امروز بحث زیر ساختها و مقاوم سازیها در کشور  با سرعت انجام  می گیرد.

وی نیازامروز جامعه را تداوم مقاومت خواند و گفت: ایت تداوم فرهنگ مقاومت با راهیان نور قابل اجراء است.

سرهنگ فردین میرزاپور راهیان نور را از ابتکار بزرگ تاریخ ایران اسلامی خواند و افزود: راهیان نور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

فرمانده سپاه ناحیه فومن در نشست شورای اداری شهرستان  فومن با اشاره به اینکه امروز همسر شهید سردار حجت نطری این شهید سر از تن جدا در جمع ما حضور دارد گفت: برای اینکه اخلاق محورانه کار کنیم باید یاد شهدا را همیشه زنده نگه داریم زیرا امنیت ما حاصل شهیدانی جون نظری هاست.

ایشان با اشاره به اینکه شهدا عزت و افتخار به ما دادند گفت: راهیان نور این کار فرهنگی بزرگ امروز مورد نگاه دشمن است و دشمن نمی خواهد جوانان ما با فرهنگ ایثار و شهادت اشنا شوند .

میرزاپور از مسئولان و مدیران خواست تا پشتیبانی از راهیان نور را در برنامه کاری مدیریتی خود داشته و از این کار فرهنگی حمایت کنند.

وی از اعزام ۱۷ اتوبوس به مناطق جنگی کشور در سال جاری خبر داد و گفت: ما در ۲۰ اسفند نیز ۷ اتوبوس اعزام خواهیم داشت  و امیدواریم تا پایان سالاین عدد را به  ۲۷ اتوبوس  برسانیم./زلیخا صفری