صفیر گیلان؛سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری رشت طرح نوروزی اهدای ماهی قرمز سفره ی هفت سین  و بذر گیاه را به شهروندان رشتی اجرا کرد. به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری رشت همواره یکی از دغدغه های مدیریت شهری و سازمانهای شهرداری ایجاد شور و نشاط اجتماعی با ارائه ی خدمات مختلف به شهروندان […]

 صفیر گیلان؛سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری رشت طرح نوروزی اهدای ماهی قرمز سفره ی هفت سین  و بذر گیاه را به شهروندان رشتی اجرا کرد.
به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری رشت همواره یکی از دغدغه های مدیریت شهری و سازمانهای شهرداری ایجاد شور و نشاط اجتماعی با ارائه ی خدمات مختلف به شهروندان است.
بر پایه ی این گزارش در راستای تحقق این هدف و به منظور فرهنگسازی برای تفکیک زباله از مبدا، این سازمان به همه ی شهروندان گرامی رشت که پسماندهای خشک 

 

خود را تحویل دهند، ماهی قرمز و بذر گیاهان مختلف هدیه می دهد.
در اجرای این طرح نوروزی که با هدف افزایش مشارکت اجتماعی در طرحها و برنامه های مدیریت شهری اجرایی شده؛ به شهروندان گرامی در ازای تحویل پسماندهای خشک از جمله کاغذ، مقوا، پلاستیک، پت، شیشه و… ماهی قرمز سفره ی هفت سین و بذر گل و گیاه اهدا خواهد شد.
روابط عمومی سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری رشت همچنین اعلام کرد: اجرای این طرح هم اکنون شروع شده و تا سال نو و فرا رسیدن نوروز ادامه خواهد یافت.
شهروندان گرامی می توانند از هم اکنون با تحویل پسماندهای خشک خود به کانکسهای جمع آوری محلات مختلف در این طرح شرکت کنند.