صفیر گیلان– رئیس پلیس آگاهی استان از شناسایی و دستگیری عامل سرقت و مزاحمت برای بانوان در رشت و بندرانزلی خبر داد.     سرهنگ” فرهاد فلاح کریمی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس با اعلام این خبر گفت: به دنبال وقوع چندین فقره سرقت از ابتدای سال جاری از آرایشگاه‌های زنانه، […]

 صفیر گیلانرئیس پلیس آگاهی استان از شناسایی و دستگیری عامل سرقت و مزاحمت برای بانوان در رشت و بندرانزلی خبر داد.

 

 

سرهنگ” فرهاد فلاح کریمی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس با اعلام این خبر گفت: به دنبال وقوع چندین فقره سرقت از ابتدای سال جاری از آرایشگاه‌های زنانه، بوتیک‌ها و مکان‌هایی که توسط بانوان اداره می‌شد، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت قرار گرفت.

این مقام انتظامی افزود: کارآگاهان پس از بررسی دقیق صحنه های جرم، چهره یک مرد موتورسوار را به عنوان متهم شناسایی کردند.

وی خاطرنشان کرد: فرماندهی انتظامی شهرستان بندرانزلی هفته گذشته موفق به دستگیری سارقی شد که به همین شیوه اقدام به سرقت می‌کرد و تصاویر به دست آمده از دوربین‌های مداربسته، شباهت زیادی به عامل مزاحمت برای بانوان داشت اما با توجه به انکار متهم دستگیرشده،نامبرده در اجرای دستور مقام قضائی برای تحقیقات بیشتر در اختیار پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

سرهنگ فلاح کریمی در ادامه گفت: متهم مذکور با توجه به مستندات جمع آوری شده از پرونده و تصاویر دوربین‌های مداربسته و همچنین شناسایی توسط شاکیان، چاره‌ای جز اعتراف نداشت سرانجام به جرایم خود اقرار کرد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه در برخی از موارد بانوان هنوز اقدام به شکایت از این متهم نکرده اند، اظهار داشت: شهروندان در صورت داشتن شکایت از این متهم می‌توانند به دایره دوم مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان گیلان مراجعه کنند.