به گزارش صفیر گیلان،مهندس میرشمس مومنی زاده در جلسه کارگروه رفع موانع تولید و اشتغال که در فرمانداری شهرستان بندرانزلی برگزار شد،اظهار کرد:برای تحقق شعار سال، باید به صورت جدی از تولید کنندگان و صنعتگران حمایت شود. وی افزود:با توجه به اینکه استاندار گیلان بر تسریع حمایت از تولیدات داخلی و تسهیل شرایط لازم […]

 

به گزارش صفیر گیلان،مهندس میرشمس مومنی زاده در جلسه کارگروه رفع موانع تولید و اشتغال که در فرمانداری شهرستان بندرانزلی برگزار شد،اظهار کرد:برای تحقق شعار سال، باید به صورت جدی از تولید کنندگان و صنعتگران حمایت شود.

وی افزود:با توجه به اینکه استاندار گیلان بر تسریع حمایت از تولیدات داخلی و تسهیل شرایط لازم برای تولیدکنندگان تاکید کرده، دستگاه های اجرایی استان سرعت لازم را در اجرا ندارند.

فرماندار بندرانزلی خاطرنشان کرد:سیاست های اقتصاد مقاومتی تا وقتی که مشکل بیکاری در اولویت مسائل اجتماعی قرار دارد، پابرجاست.

مومنی زاده تاکید کرد:حمایت از سرمایه گذاری بخش خصوصی ضروری است و باید در اولویت قرار بگیرد.

وی ادامه داد:سعی می کنیم سرمایه گذاران بخش خصوصی را جذب پروژه های عام المنفعه و اشتغالزا کنیم، زیرا با تکیه بر اعتبارات دولتی نمی توانیم فعالیت های زیادی انجام دهیم.

فرماندار بندرانزلی با تاکید بر لزوم فعالسازی شهرک صنعتی خمیران، تصریح کرد:زمینی با مساحت بالا در انتهای شهرک صنعتی انزلی وجود دارد و متعلق به منابع طبیعی است و خواستار الحاق این زمین به این شهرک صنعتی هستیم تا شهرک صنعتی توسعه پیدا کند و شرایط اشتغالزایی فراهم شود.

مومنی زاده در پایان گفت:برای اینکه تحولی ایجاد و نتیجه لازم حاصل شود باید همه دستگاه های اجرایی همسو شوند.