به گزارش صفیر گیلان، مهندس کاظم لطفی،در نشست شورای هماهنگی مدیران صنعت آب و برق استان گیلان،گفت:هدف از برگزاری این جلسات،هماهنگی هر چه بهتر و بیشتر مجموعه صنعت آب و برق استان گیلان در ارائه خدمات به مردم شریف استان گیلان دانست. وی افزود:بعد از ماه مبارک رمضان به پیشنهاد رئیس مجمع نمایندگان استان […]

 

به گزارش صفیر گیلان، مهندس کاظم لطفی،در نشست شورای هماهنگی مدیران صنعت آب و برق استان گیلان،گفت:هدف از برگزاری این جلسات،هماهنگی هر چه بهتر و بیشتر مجموعه صنعت آب و برق استان گیلان در ارائه خدمات به مردم شریف استان گیلان دانست.

وی افزود:بعد از ماه مبارک رمضان به پیشنهاد رئیس مجمع نمایندگان استان گیلان میزبان مقام عالی وزارت نیرو در استان گیلان هستیم .

لطفی ادامه داد:در حال حاضر صنعت آب و برق استان گیلان وظیفه سنگینی را در خدمات‌رسانی به مردم گیلان در خصوص تأمین آب کشاورزی،شرب و تأمین برق پایدار برای مشترکین در بخش‌های مختلف انجام میدهد .

رئیس شورای هماهنگی مدیران ارشد صنعت آب و برق استان گیلان ضمن تأکید بر ارائه خدمات به نحو مطلوب،توصیه کرد: مردم گیلان با توجه به کاهش بارندگی آورد رودخانه نهایت صرفه جویی را در مصرف بهینه آب و همچنین مصرف انرژی در بخش‌های مختلف داشته باشند تا با توجه به شرایط گرم آب و هوایی در ماههای آتی مشکلی در ارائه خدمات آب و برق نداشته باشیم.