به گزارش صفیر گیلان؛ دکتر میرشمس مومنی زاده با اعلام این خبر اظهار کرد: با دستور استاندار گیلان درجهت جلوگیری از کسر ۱۲ امتیاز از تیم ملوان بندرانزلی و سقوط به لیگ دسته دوم فوتبال بدهی ۱۰ میلیارد ریالی این باشگاه به دو بازیکن خارجی توسط سازمان منطقه آزاد انزلی پرداخت شد. وی با اشاره […]

به گزارش صفیر گیلان؛ دکتر میرشمس مومنی زاده با اعلام این خبر اظهار کرد: با دستور استاندار گیلان درجهت جلوگیری از کسر ۱۲ امتیاز از تیم ملوان بندرانزلی و سقوط به لیگ دسته دوم فوتبال بدهی ۱۰ میلیارد ریالی این باشگاه به دو بازیکن خارجی توسط سازمان منطقه آزاد انزلی پرداخت شد.
وی با اشاره به شکایت دو بازیکن خارجی این تیم از باشگاه، افزود: بر اساس رای صادره از سوی فیفا مبنی بر کسر ۱۲ امتیاز از ملوان در فصل آتی و سقوط ملوانان به لیگ دسته دوم، باشگاه ملوان در معرض یک بحران جدی قرار گرفت.
مومنی زاده با اشاره به قدمت باشگاه مردمی ملوان به عنوان یکی از باشگاه های پرطرفدار و پرآوازه نیم قرن اخیر کشور تصریح کرد: مهمترین مشکلی که باشگاه ملوان با آن درگیر است کمبود منابع مالی بوده و از عموم مسئولان و مردم و به ویژه علاقه مندان تیم پر افتخار ملوان خواستار حمایت همه جانبه عملی از این باشگاه هستیم.

عضو هیات مدیره باشگاه ملوان بندرانزلی با اظهار تشکر از زحمات و تلاشهای هیات مدیره باشگاه ملوان، مدیرعامل باشگاه و خصوصا نماینده مردم انزلی در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: تمامی این مسئولان با وجود همه تنگناها و مشکلات موجود، مجدانه در جهت موفقیت باشگاه اهتمام داشته اند.

مومنی زاده افزود: با توجه به احکام صادره از فیفا و محدودیت زمانی برای پرداخت مطالبات زوران زلاتوفسکی و سرگئی پاشنکو بر اساس رای فیفا، با درخواست هیات مدیره باشگاه ملوان و دستور موکد استاندار گیلان، مبنی بر پرداخت فوری مبلغ مورد مطالبه توسط سازمان منطقه آزاد انزلی، این اقدام مهم و سرنوشت ساز برای باشگاه ملوان در کمتر از یک روز انجام و باشگاه ملوان از خطر کسر ۱۲ امتیاز و سقوط به یک دسته پایین تر رهایی یافت.
وی با تشکر از مساعدت و پشتیبانی سازمان منطقه آزاد انزلی و شخص دکتر مسرور رییس هیات مدیره و مدیرعامل این سازمان اظهار امیدواری کرد: تیم فوتبال پرافتخار ملوان بندرانزلی با حمایت همه جانبه هواداران، مسئولان و عموم مردم بتواند فصل پیش رو در لیگ دسته یک را با موفقیت پشت سر گذاشته و شاهد پرواز دوباره قوهای سپید در آسمان لیگ برتر فوتبال کشور باشیم