صفیر گیلان/زلیخا صفری؛حمید تیغ نورد با اشاره به اینکه انجمن خیریه حمایت از بیماران کلیوی در شهرستان فومن و شفت و صومعه سرا تنها مرکز رسمی و قانونی است، اظهار کرد: این مرکز با برنامه‌های گسترده‌ای در رابطه با بیماران کلیوی و دیالیزی و درمان در سطح استان فعالیت می‌کند. وی با بیان اینکه این […]

 صفیر گیلان/زلیخا صفری؛حمید تیغ نورد با اشاره به اینکه انجمن خیریه حمایت از بیماران کلیوی در شهرستان فومن و شفت و صومعه سرا تنها مرکز رسمی و قانونی است، اظهار کرد: این مرکز با برنامه‌های گسترده‌ای در رابطه با بیماران کلیوی و دیالیزی و درمان در سطح استان فعالیت می‌کند.

وی با بیان اینکه این انجمن از سال ۱۳۸۲ توسط خیران شهرستان تاسیس شد، افزود:  گفت: در کنار بنده علیرضا جوزی،رشید احمدی شاد،خلیل تفضلی،عباس پرتوی و فرامرز ولیزاده  بعنوان خدمتگزاران بیماران کلیوی(دیالیزی) خدمات ارائه می دهند.

مدیر انجمن خیریه کلیوی(دیالیزی) شهرستان‌های فومن و شفت و صومعه سرا افراد تحت حمایت این انجمن را طبق پرونده های موجود در دفتر این انجمن ۲۴۶ نفر  اعلام نمود و گفت:تعداد بیماران دیالیزی فومن و شفت ۶۰ نفر که در هفته ۳ بار به مدت ۴ ساعت در بیمارستانهای شهرستانهای فومن و شفت مورد عمل دیالیز قرار می گیرند. وی تعداد گیرندگان کلیه را در سال ۹۶ که با همت خیران به زندگی دوبار بازگشتند ۳ نفر خواند و گفت:هر پیوند کلیه مبلغ ۲۵۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال هزینه دارد.

 

درآمد سال ۹۶ از همشهریان خیر و نیکوکار؛

مدیر انجمن خیریه کلیوی(دیالیزی) شهرستان‌های فومن و شفت و صومعه سرا،با بیان عملکرد سال ۹۶ این انجمن گفت:  در بخش درآمدی  سال ۹۶ از همشهریان خیر و نیکو کار مبلغ ۲۸۲/۳۲۶/۰۰۰ ما کمک برای بیماران دریافت نمودیم.

وی با اشاره به اینکه ما دریافت کمک های ماهانه از خیرین نیکوکار محترم  را داشته و در کنار آن ،دریافت فطریه در عید سعید فطر این کمک های نقدی را جمع کردیم گفت:در ماه محرم در مساجد شهرستان واریزی توسط خیران به صورت غیر حضوری به شماره حساب بانک ملت ۷۳۰۷۱۹۶۲۹۶ و در بانک قرض الحسنه مهر ایران به شماره حساب ۱-۳۱۳۹۵۴۹-۱۱-۶۴۱۳ را داشتیم.

تیغ نورد از دریافت کمک هزینه مصوبه شهرداری و شورای محترم شهرستان فومن خبر داد و گفت:  امیدوارم خیران خیر اندیش ما را در این امر مهم یاری دهند.

 

کل هزینه های انجمن در طول سال ۹۶

مدیر انجمن خیریه کلیوی شهرستان‌های فومن و شفت،با اشاره به اینکه ما پرداخت ایاب و ذهاب ماهانه در طول سال-پرداخت هزینه  دارو و آزمایشهای مختلفبرای تمام بیماران دیالیزیو پیوندی-پرداخت کمک هزینه پیوند کلیه-پرداخت کمک های موردی برای تمام بیماران دیالیزیو پیوندی بی بضاعت را داشتیم گفت: ما در بخش دیگر  همچنین پرداخت هزیته ارزاق از سوی انجمن برای بیماران دیالیزی و پیوندی-هزینه اداری انجمن را داشتیم.

خیران با نگاه مساعدت آمیز حامی بیماران کلیوی باشند

تیغ نورد افزود: از آنجائی که این انجمن یک موسسه غیر دولتی است به همین دلیل از خیران و نیکوکاران فومن و شفت انتظار می‌رود که ما را برای رساندن خدمات بهتر یاری و نگاه مساعدت آمیز به بیماران کلیوی داشته باشند.

بسیاری از این بیماران نان‌آور خانواده‌ها هستند و توان کار ندارند به همین دلیل باید به آنها نگاه ویژه داشته باشیم لذا  از روزه داران عزیز تقاضا می شود جهت نجات  جان این بیماران عزیز بخشی از زکات فطریه را به این انجمن اختصاص دهند.

مدیر انجمن خیریه کلیوی شهرستان‌های فومن و شفت از مردم و خیران خواست برای خدمت رسانی بهتر به بیماران کلیوی به این انجمن نگاه ویژه داشته و امید به زندگی را به بیماران  دیالیزی هدیه کنند.