به گزارش صفیر گیلان ؛ ، مدیرکل اوقاف و امورخیریه گیلان در جلسه تقدیر و تشکر از سرهنگ شعبانپور ، فرمانده اتظامی شهرستان رشت و دیگر عوامل انتظامی این شهرستان در دستگیری عاملان سرقت از آستان مقدس امامزاده هاشم(ع) رشت ، ضمن تشکر و قدردانی از برپایی این جلسه ، گفت : عنوان جلسه […]

به گزارش صفیر گیلان ؛ ، مدیرکل اوقاف و امورخیریه گیلان در جلسه تقدیر و تشکر از سرهنگ شعبانپور ، فرمانده اتظامی شهرستان رشت و دیگر عوامل انتظامی این شهرستان در دستگیری عاملان سرقت از آستان مقدس امامزاده هاشم(ع) رشت ، ضمن تشکر و قدردانی از برپایی این جلسه ، گفت : عنوان جلسه به نام امنیت ، آرامش و آسایش است و امنیت آرامش و آسایش مقوله است که هیچ جایگزینی نمی توان برای آن یافت . اگر امنیت جایی وجود داشته باشد همه پیشرفت ها و زیرساخت ها با آن همراه خواهد شد .
24b1a307-1356-48ee-8061-07dec8198afa
وی همچنین افزود : در فرهنگ دینی ما امنیت از دغدغه های انبیاء و اولیاء بوده است ، امام جعفرصادق(ع) فرمودند : مردم به سه چیز نیاز دارند ، اول امنیت ، دوم عدالت و سوم رفاه .
مدیرکل اوقاف و امورخیریه گیلان با تاکید بر اینکه بدترین جامعه و کشور جایی است که در آن امنیت وجود نداشته باشد ، گفت : این هتک حرمت به این جایگاه عظیم الشان که مایه برکت و نعمت های الهی هستند برای استان ما هستند بسیار ناگوار و مایه تاسف است زیرا مردم اعتقاد قوی و بزرگی به این بزرگواران دارند و خدمت به این سادات یک افتخار ، عزت و عاقبت به خیری است .
علیزاده همچنین با اشاره به عکس العمل منسجم نیروی انتظامی در برخورد با سارقان آستان مقدس امامزاده هاشم(ع) رشت ، گفت : نیروی انتظامی با همه مشکلات بسیار و با این شرایط دشوار بلافاصله وارد میدان شدند و در کمتر از ۷۲ ساعت از این سرقت ، عاملان دستگیر شدند و این جای بسی تشکر و قدردانی دارد .
وی همچنین با اشاره به مصاحبه افراد غیرمسئول در این پرونده در این ایام گفت : در این مدت حرف های غیرمسئول توسط کسانی که در آن جایگاه نبودند زده شد که جای تاسف دارد .
مدیرکل اوقاف و امورخیریه گیلان با اشاره به حرکت انقلابی ، مقتدرانه و صبورانه نیروی انتظامی در جریان این سرقت گفت : امیدواریم دو موضوع یعنی تحقیقات بیشتر بر روی این پرونده برای روشن شدن کامل ماجرا برای اذهان عمومی و ایجاد کمیته امنیت بقاع متبرکه که متشکل از عضوهای افتخاری برای امنیت بقاع متبرکه زیرنظر نیروی زحمتکش انتظامی پیگیری و به انجام برسد .