به گزارش صفیر گیلان، مهدی ولی‌پور، گفت:در راستای اجرای طرح ملی همای رحمت در ماه مبارک رمضان ۶۴ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال در قالب سبد غذایی به خانواده های نیازمند و آسیب‌پذیر اهدا شد. وی افزود:این کمک‌ها با مشارکت اعضا، داوطلبان، خیرین و کارکنان جمعیت هلال احمر در قالب ۹۱۵ سبد کالا در شب‌های […]

 

به گزارش صفیر گیلان، مهدی ولی‌پور، گفت:در راستای اجرای طرح ملی همای رحمت در ماه مبارک رمضان ۶۴ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال در قالب سبد غذایی به خانواده های نیازمند و آسیب‌پذیر اهدا شد.

وی افزود:این کمک‌ها با مشارکت اعضا، داوطلبان، خیرین و کارکنان جمعیت هلال احمر در قالب ۹۱۵ سبد کالا در شب‌های ماه مبارک رمضان بین خانوارهای نیازمند،زنان سرپرست خانوار و بیماران صعب العلاج توزیع شده است.

ولی‌پور اظهار کرد:این کمک‌ها با مشارکت ۲۲۵ تن از اعضا،داوطلبان و خیرین، همچنین کارکنان جمعیت هلال احمر با اختصاص بخشی از حقوق خرداد ماه خود به این امر خدا پسندانه انجام گرفت.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر همچنین گفت: ۱۵ سفره مهربانی افطار در مناطق کم برخوردار و محروم برای نیازمندان برپا شد که ارزش آن قریب به ۱۸۰ میلیون ریال میباشد .

ولی‌پور گفت: در ایام ماه مبارک رمضان ۶۷۵۰ سی سی خون توسط کارکنان، اعضا و داوطلبان هلال احمر اهدا شد.