به گزارش صفیر گیلان، ولی پور، مدیرعامل هلال احمر استان گیلان درخصوص وقوع سیل و رانش زمین در بخش رحیم آباد شهرستان رودسر، اظهار کرد: ساعت ۱۹ عصر روز گذشته، ۲۵ خرداد به هلال احمر استان اطلاع داده شد که در مناطقی از ماسال، رودبار و رحیم آباد رودسر – منطقه کاکرود – بارندگی شدید […]

 

به گزارش صفیر گیلان، ولی پور، مدیرعامل هلال احمر استان گیلان درخصوص وقوع سیل و رانش زمین در بخش رحیم آباد شهرستان رودسر، اظهار کرد: ساعت ۱۹ عصر روز گذشته، ۲۵ خرداد به هلال احمر استان اطلاع داده شد که در مناطقی از ماسال، رودبار و رحیم آباد رودسر – منطقه کاکرود – بارندگی شدید داشتم که خوشبختانه در ماسال و رودبار وضعیت بحرانی نبود، اما در منطقه کاکرود منجر به رانش زمین و جاده شد.

وی از تخریب کامل سه واحد مسکونی و مفقودی سه نفر و چندین دستگاه خودرو خبر داد و اضافه کرد: خوشبختانه خودروهایی که دچار رانش شدند بدون سرنشین بودند.

ولی پور، با اشاره به آغاز جست و جوی مفقودین از طریق امداد هوایی از ساعت ۷ صبح امروز، خاطرنشان کرد: از شب گذشته تیم های امداد از شهرستان رودسر، املش و لنگرود به منطقه اعزام شدند.

مدیرعامل هلال احمر گیلان، با بیان اینکه بیش از ۱۰ تیم هلال احمر و تیم های واکنش سریع در کنار یک فروند بالگرد در منطقه حضور دارند، عنوان کرد: از مرکز استان تیم واکنش سریع در منطقه حاضر است و کار جست و جو را از طریق بالگرد امدلد هوایی انجام می دهند. تاکنون چهار نفر مفقود شده داریم.