به گزارش صفیر گیلان، دکتر احمد مرادی با اشاره به فرارسیدن رو جهانی انتقال خون، اظهار کرد:۱۴ ژوئن روز جهانی اهداکنندگان خون است و انتقال خون استان گیلان بر حسب رسالت خود هر ساله مراسمی برای تجلیل از اهداکنندگان برگزار می‌کند. مدیرکل انتقال خون استان گیلان با اعلام برگزاری همایش تجلیل از اهدا کنندگان خون […]

 

به گزارش صفیر گیلان، دکتر احمد مرادی با اشاره به فرارسیدن رو جهانی انتقال خون، اظهار کرد:۱۴ ژوئن روز جهانی اهداکنندگان خون است و انتقال خون استان گیلان بر حسب رسالت خود هر ساله مراسمی برای تجلیل از اهداکنندگان برگزار می‌کند.

مدیرکل انتقال خون استان گیلان با اعلام برگزاری همایش تجلیل از اهدا کنندگان خون عصر امروز، ۲۸ خرداد در پیاده راه رشت، افزود : این مراسم با همکاری شورای شهر شهرستان رشت و سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت برگزار می‌شود و از اهداکنندگان برتر در اهداخون، اهدا پلاکت و سفیران ملی و بین‌المللی تجلیل خواهد شد.

مرادی با اشاره به نیت انسان دوستانه مردم نوع دوست گیلان و ایران در اهدای خون، گفت: در جذب و هدایت اهداکنندگان از حمایت بسیاری از اشخاص و گروه‌های فعال اجتماعی بهره مند شده‌ایم که در این میان انجمن اهدا کنندگان خون با عنایت به همراهی و رسالت همراهی با انتقال خون نقش موثری دارد که از میزبانان حقیقی این مراسم خواهند بود.

مدیرکل انتقال خون گفت: با توجه به اهدای خون توسط استاندار محترم و بسیاری از رجال سیاسی، ورزشی، فرهنگی، پزشکی و کارگران و اشخاص مختلف جامعه، امسال تصمیم داریم مراسم قدردانی را در فضای پیاده راه فرهنگی رشت برگزار کنیم تا رسالت فراگیری را نمایش دهیم.

وی بیان کرد: در این مراسم برنامه‌های متنوع موزیک سنتی، مسابقه … برگزار و در حاشیه مراسم توسط کارشناسان و رابطین فرهنگی به سوالات علاقمندان نیز پاسخ داده شود.