صفیر گیلان/زلیخا صفری؛حسین غلام نیا شهردار فومن در مراسم یهره برداری از میدان شهید حاج قاسم حسینیان با بیان اینکه در اولین روز کاری رسمی خود در شهرداری اعلام نمودم که تمام کارم و مسئولیتم با الگو گیری از شهداست گفت:دو تن از دوستان و همرزمان بسیجی من در سال ۶۰ شهید بقایی نژاد و […]

صفیر گیلان/زلیخا صفری؛حسین غلام نیا شهردار فومن در مراسم یهره برداری از میدان شهید حاج قاسم حسینیان با بیان اینکه در اولین روز کاری رسمی خود در شهرداری اعلام نمودم که تمام کارم و مسئولیتم با الگو گیری از شهداست گفت:دو تن از دوستان و همرزمان بسیجی من در سال ۶۰ شهید بقایی نژاد و شهید حسن زاده  همیشه الگوی کاری من هستند.

غلام نیا با اشاره به اینکه روزی در گشت زنی سطح شهر به همراه عضو شورا جناب سندی  از این مسیر گذر کردیم و احساس نمودیم که این خیابان نیاز به میدانک و طرح هندسی   و….دارد.

شهردار فومن از همکاری واحد عمران شهرداری فومن در طرح و برنامه ریزی و کارشناسی  این میدان خبر داد و گفت: بعد از انجام مصوبات واحد عمران این طرح درجلسه شورای ترافیک برده و موافقت گرفتیم.

غلام نیا همچنین از همدلی و وفاق و وحدت اعضای شورای شهر در اجرای پروژه خبر داد و تاکید نمود؛استارت کار یک ماه پیش خورد و امروز این میدان که در جلسه نام گذاری که با حضور سید نورالدین نعمتی برگزار و ایشان تاکید بر نام گذاری خیابانها و کوچه های شهر داشتند به نام شهید حاج قاسم حسینیان که از شهدای گمنام  واقع شده بود در جلسه شورا مصوب و امروز به نام این شهید افتتاح شد.

شهردار فومن در پاسخ به سوال خبرنگار صفیر گیلان که پرسیدند با توجه به تحریم ها و وضعیت نامطلوب  اقتصادی شما چگونه  توانستید در بخش عمرانی کارهای مردم پسند انجام دهید؟گفت:سوال شما بسیار جالب و قابل پاسخگویی است زیرا امروز همه ی نگاها به سمت این است که باید کار تعطیل شود.

شعارم تکیه براقتصاد مقاومتی است

وی اظهار کرد؛طبق فرمایشات مقام رهبری در بخش اقتصاد مقاومتی تلاش کردم تا اقتصاد را خود بسازم و حرکت دهم.

وی افزود: امروز با درآمد ناچیز شهرداری و با تکیه بر شعار  سال و صرفه جویی و کاهش هزینه های اضافه توانستم حداقل کارهایی را که مردم شهرم را خوشحال می کند انجام دهم.

حسین غلام نیا در خشی دیگر از این گفتگو توجه به میادین را یک اصل کاری برای خود و مجموعه شهرداری خواند و گفت: با ایجاد میدانهای کوچک و بزرگ هم بحث ترافیک و هم تصادفات را کاهش خواهیم داد.

شهردار فومن خود را سرباز ولایت و نظام و مردم خواند و گفت: با صرفه جویی و همکاری کارکنان مجموعه شهرداری فومن  و شورای محترم شهر توانستیم اقدامات هر چند ناچیز ولی شایسته را برای مردم خوب و ولایت مدار فومن داشته و خانواده شهدا را خوشحال کنیم.

راه اندازی ۹ فواره آبی و آبنما در شهرستان

شهردار فومن همچنین از راه اندازی ۹ فواره و آبنما در سطح شهر فومن خبر داد و گفت: برخی از این فواره ها سالها خاموش و برخی نیز تازه ساخته شدند.

 

غلام نیا  با اشاره به اینکه این میدانها با فواره ها و آبنما با همکاری همکاران  فنی و  مکانیک در شهرداری و با تکیه بر اقتصاد مقاومتی اجرایی و روشن شدند گفت: آبنمان میدان آناهیتا ،میدان ولایت،میدان ولی عصر،میدان پاسداران،میدان شیون،میدان کنار مسجد ولی عصر،و در کمربندی شهید شکوری و هم اکنون هم میدان شهید حاج  قاسم حسینیان که امروز افتتاح شد می باشند.

شهردار فومن ایجاد میدان و آبنما را علاوه بر اینکه باعث زیبایی و تراوت شهر می شود برای شهروند و مسافران آرامش بخش خواند و گفت:من با نهضت سازندگی ورود کردم و تا جایی که مردم این نام را بر من بخوانند ادامه خواهم داد .

به زودی شهر شبهای روشن را در فومن خواهیم داشت

شهردار فومن در خصوص روشنایی سطح شهر که این روزها فومن را با شبهای روشن به همگان معرفی می کند گفت: شهروندان ما در سطح شهر  از تاریکی رنج می بردند و ما توانستیم ورودی حاجی آباد را روشن و اکنون یز در بلوار شهدا که ۳۰ درصد کار انجام و بلوار شهید بهشتی که به زودی روشنایی خواهد داشت را به مردمان شهرم هدیه دهم.

غلام نیا تاکید کرد؛تمام تلاشم را خواهم داشت تا هر آنچه که بر زیبایی و خوبی  شهر فومن می افزاید را در برنامه کاری داشته  و فومن را با داشتن مفاخری بزرگ چون آیت الله بهجت و شیون و گل آقا و شش سردار شهید  روشن تر  و به ایران معرفی کنم.

شهردار فومن از حضور و کار میدانی این مجموعه از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب خبر داد و گفت: درب اتاق  ما به روی همگان باز است و ما تا ساعت ۲ در خدمت مردم و بعد از آن کارهای اداری را انجام می دهیم.

غلام نیا تصریح کرد؛با حضور میدانی خود در سطح شهر وجب به وجب این شهر ۷۰۲ هکتاری را رصد و از نظر استراتژی کاملا بر شهر اشراف دارم.