صفیر گیلان؛شفت ، سید محسن حسینی مدیرعامل آبفای گیلان  با حضور در شفت با محمدرضا محسنی فرماندار این شهرستان دیدار و گفت و گو نمود . فرماندار  شفت در این نشست با اشاره به اینکه پایداری و بهبود وضعیت آب شرب شهری در این شهرستان یکی از اولویت ها است و آبفای گیلان در سال های اخیر […]

 صفیر گیلان؛شفت ، سید محسن حسینی مدیرعامل آبفای گیلان  با حضور در شفت با محمدرضا محسنی فرماندار این شهرستان دیدار و گفت و گو نمود .

فرماندار  شفت در این نشست با اشاره به اینکه پایداری و بهبود وضعیت آب شرب شهری در این شهرستان یکی از اولویت ها است و آبفای گیلان در سال های اخیر عملکرد خوبی در این شهرستان داشته است افزود : در این راستا عملیات اجرایی پروژه آبرسانی به شهرهای شفت و احمدسرگوراب در قالب پروژه موسوم به غرب نزدیک آغاز شده است.

وی با بیان اینکه ساماندهی فاضلاب های شهری یکی از مطالبات به حق مردم در شهرستان شفت  است افزود :  پیگیری ساز و کارهای دریافت کد اعتباری برای  پروژه فاضلاب شهرهای شفت و احمدسرگوراب زمینه اجرای آن را فراهم می نماید .

نماینده عالی دولت در شفت با اشاره به اینکه مردم در جریان عوامل قطعی برق و همچنین پایین آمدن سطح آب سفره های زیرزمینی هستند ، بر پیگیری حقوق شهروندان تاکید کرد  و افزود : مشکل قطعی آب برخی از مشترکین در شهر شفت باید در کوتاه ترین زمان مدیریت و حل شود و همه دستگاه های باید در این موضوع معاضدت داشته باشند.

سید محسن حسینی مدیرعامل آبفای گیلان نیز  در پایان با بیان اینکه خارج شدن یک چاه آب از مدار تولید سبب بروز مشکلاتی برای شهروندان شفتی شده است افزود : پیمانکار ذیربط در حال انجام کار است و تجهیزات لازم برای متصل شدن منبع تولید آب به شبکه توزیع نیز آماده شده است و تا ۴۸ ساعت آینده وضعیت چاه مشخص و حدااکثر تا روز جمعه مشکل به طور کامل حل خواهد شد .

گفتنی است با هماهنگی های انجام شده با شرکت توزیع برق گیلان برنامه  زمانبندی شده قطعی برق تا حل شدن مشکل آب شرب در شهر شفت به حالت تعلیق در آمده است و با دستور فرماندار شفت کلیه تعمیرات غیر ضرور شبکه های برق در این شهر نیز به هفته آتی موکول شده است .

شایان ذکر است پس از نشست ، مدیران آبفای گیلان و شفت از روند اجرای پروژه در این شهر بازدید میدانی نمودند.