صفیر گیلان، محسن جعفری، در این نشست با اشاره به فراوانی منابع، پتانسیل و استعداد در داخل کشور در راستای حمایت و تولید کالای ایرانی یادآور شد: با مدیریت خوب و کارآمد می‌توانیم از پیچ‌های سخت تاریحی عبور کنیم. وی با تاکید بر اینکه دشمن در برهه کنونی بدنبال آن است تا انقلاب به […]

 

صفیر گیلان، محسن جعفری، در این نشست با اشاره به فراوانی منابع، پتانسیل و استعداد در داخل کشور در راستای حمایت و تولید کالای ایرانی یادآور شد: با مدیریت خوب و کارآمد می‌توانیم از پیچ‌های سخت تاریحی عبور کنیم.

وی با تاکید بر اینکه دشمن در برهه کنونی بدنبال آن است تا انقلاب به چهل سالگی خود نرسد، افزود: دشمن با ابزاری چون فشارهای اقتصادی، تحریم‌ها، جنگ نرم، جنگ‌های منطقه‌ای و … برای مقابله با انقلاب اسلامی در تلاش است.

رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان با تاکید بر اینکه با استفاده از ظرفیت‌های داخلی و نیروی کارآمد جوان قادر به حل مشکلات کشور هستیم گفت: سوء تدبیر برخی مدیران داخلی عامل بروز برخی از مشکلات است، اگرچه فشارهای اقتصادی نیز در این امر دخیل هستند اما این فشارها نمی‌توانند ما را به چالش بکشند.

جعفری با تاکید بر اینکه حمایت از کالای ایرانی نقش راهبردی در تحقق اقتصاد مقاومتی و تولید داخلی دارد، خاطرنشان کرد: مشکلی در داخل کشور وجود ندارد که نتوانیم آن را برطرف کنیم؛ بلکه با تکیه بر توان داخلی قادر هستیم تا بر مشکلات فایق آییم و رونمایی از هواپیمایی شکاری جدید یکی از تولیدات داخلی با تکیه بر علم و تخصص جوانان غیور این مرز و بوم است.

وی از انعقاد تفاهم‌نامه‌ سازمان بسیج رسانه استان گیلان با واحدهای صنعتی و تولیدکنندگان خبر داد و گفت: همچنین انعقاد تفاهم‌نامه‌ سازمان بسیج رسانه استان گیلان با رسانه‌ها در راستای همکاری همه‌جانبه جهت پیروی از فرامین مقام معظم رهبری برای تحقق شعار سال است.

رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان در پایان به انعقاد تفاهم‌نامه فی‌ما‌بین اشاره کرد و گفت: این تفاهم‌نامه به منظور کمک به صنایع کوچک، تبدیلی و زودبازده در راستای کمک به تحقق اقتصاد مقاومتی با رویکرد اقتصاد مردم محور و ارتباط گیری حداکثری و موثر بین رسانه‌ها و تولیدکنندگان داخلی منعقد می‌شود.

به گزارش ایسنا؛ در پایان این نشست تفاهم‌نامه همکاری فی‌مابین در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی با رویکرد اقتصاد مردم محور، تحقق شعار سال و حمایت از کالای با کیفیت ایرانی در هشت ماده به امضای طرفین رسید.