به گزارش صفیر گیلان ، در پنجمین روز از هفته دولت با حضور محمدرضا محسنی فرماندار شفت ، ۱۱ طرح عمرانی و خدماتی با اعتباری بالغ بر ۳ میلیارد تومان در این شهرستان به بهره برداری رسید. در برنامه های امروز با حضور محبعلی رنجور مدیرعامل آبفار گیلان طرح پایداری آبرسانی روستای امام زاده اسحاق(ع) با […]

به گزارش صفیر گیلان ، در پنجمین روز از هفته دولت با حضور محمدرضا محسنی فرماندار شفت ، ۱۱ طرح عمرانی و خدماتی با اعتباری بالغ بر ۳ میلیارد تومان در این شهرستان به بهره برداری رسید.

در برنامه های امروز با حضور محبعلی رنجور مدیرعامل آبفار گیلان طرح پایداری آبرسانی روستای امام زاده اسحاق(ع) با اعتباری بالغ بر ۳۵۰ میلیون تومان و فاز نخست فاضلاب امام زاده ابراهیم (ع) با هزینه ای افزون بر ۶۵۰ میلیون تومان به بهره برداری رسید و طرح تجهیز تاسیسات تصفیه خانه شهر احمدسرگوراب با اعتباری بالغ ۱۳۰ میلیون تومان افتتاح شد .

همچنین در راستای بهبود و نوسازی شبکه برق رسانی شهرستان شفت ۱۰ ترانس در روستاهای چوبر ، کلاچ خندان ، چماچا ، جیرده پسیخان ، نصیرمحله ، تالش محله ، مرخال ، کوزان و جیرده به طور همزمان با اعتباری بالغ بر ۶۲۴ میلیون تومان افتتاح شد و یک رشته راه روستایی به طول ۲.۲کیلومتر و با هزینه ای افزون بر ۳۰۸ میلیون تومان در چکوسر مورد بهره برداری قرار گرفت .

در ادامه برنامه های هفته دولت طرح تجهیز و نوسازی ۸۸ هکتار از اراضی کشاورزی روستای کوزان با اعتباری بالغ بر ۵۹۰ میلیون تومان به بهره برداری رسید و طرح آبیاری تحت فشار ۱۸ هکتار باغ کیوی در روستای ماشاتوک مورد بهره برداری قرار گرفت که برای ساخت و تکمیل آن ۱۵۴ میلیون تومان هزینه شد .

در پنجمین روز از  هفته دولت دو ساختمان دهیاری در روستاهای گوراب لیشاوندان و چکوسر با مجموع اعتبار ۹۵ میلیون تومان افتتاح شد  و دو بوستان و پارک بازی در روستاهای کوزان و ماشاتوک با هزینه ای افزون بر ۱۴۱ میلیون تومان به بهره برداری رسید .