نمایشگاه کتاب گیلان در شرایط تحریم ها بزرگترین رویداد فرهنگی نشانه فرهیختگی مردم گیلان است/وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از بهترین وزارتخانه ها با عملکرد مطلوبی است

  پرینت
نمایشگاه کتاب گیلان در شرایط تحریم ها بزرگترین رویداد فرهنگی نشانه فرهیختگی مردم گیلان است/وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از بهترین وزارتخانه ها با عملکرد مطلوبی است
شناسه خبر : 20483 | تاریخ انتشار : 26 آبان 1397 - 19:25 | 3736 بازدید | تعداد دیدگاه : ۰ | ارسال توسط :

به گزارش صفیرگیلان؛غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی، نماینده مردم شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی امروز، ۲۶ آبان ماه در آیین افتتاحیه چهاردهمین نمایشگاه کتاب گیلان که از امروز لغایت اول آذر در محل دائمی نمایشگاه‌های استان واقع در جاده تهران برگزار خواهد شد، با بی‌اثر خواندن تحریم‌های آمریکا علیه ملت، اظهار کرد: ترامپ اعتقاد داشت تحریم […]

به گزارش صفیرگیلان؛غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی، نماینده مردم شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی امروز، ۲۶ آبان ماه در آیین افتتاحیه چهاردهمین نمایشگاه کتاب گیلان که از امروز لغایت اول آذر در محل دائمی نمایشگاه‌های استان واقع در جاده تهران برگزار خواهد شد، با بی‌اثر خواندن تحریم‌های آمریکا علیه ملت، اظهار کرد: ترامپ اعتقاد داشت تحریم های فلج کننده آمریکا بعد از ۱۴ آبان مردم ایران را به زانو در می‌آورد.

وی ایستادگی ملت ایران با وجود همه سختی ها و مشکلات را عامل بی اثر شدن تحریم‌ها دانست و یادآور شد: در این شرایط برگزاری نمایشگاه کتاب به عنوان بزرگترین رویداد فرهنگی نشان دهنده فرهیختگی مردم گیلان است.

نماینده رشت در مجلس ضمن قدردانی از برگزاری متوالی نمایشگاه کتاب طی پنج سال اخیر، خاطرنشان کرد: فرهنگ بالای مردم عامل شکل گیری انقلاب و تداوم آن در طول چهل سال گذشته است.

جعفرزاده گیلان را یک استان فرهنگی دانست و گفت: بی تردید پیشرفت و توسعه مد نظر کشور ما از کتاب و کتابخوانی نشئت می‌گیرد. خوشبختانه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی یکی از بهترین وزارتخانه هاست و عملکرد مطلوبی دارد و امیدوارم این برنامه های فرهنگی تداوم پیدا کند.

وی با اشاره به همکاری مجلس با دولت در پرداخت یارانه کتاب و کاغذ، عنوان کرد: آمادگی داریم در کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۹۸ نهایت همکاری را با وزارت ارشاد در حوزه کتاب و نشر داشته باشیم.

نماینده رشت در مجلس، با بیان اینکه توسعه فضاهای مجازی نباید چراغ کتاب و کتابخانه، را خاموش کند، یادآور شد: هرچقدر برای فرهنگ و کتاب هزینه کنیم، باز هم کم است.

برچسب ها
نوشته های مشابه
مطالبات شهرداری از دستگاه‌های اجرایی حدود ۶۰۰ میلیارد تومان است
اجرای شعار سالجاری رهبری، آمادگی برای دوران پسا ریل و بهره‌گیری از نظام برنامه ریزی مبتنی بر کار تیمی و هم افزا
افزایش دو برابری توزیع کپسول گاز در ماسوله
ارائه خدمت به ۱۵۰ هزار نفر در مراکز سلامت‌محور گیلان در طرح سلامت نوروزی
“سرپرست مدیریت موسسات ” منصوب شد.
افزایش ۱۰۰ درصدی ظرفیت پست شهرک صنعتی صومعه سرا
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شما باید وارد سایت شوید تا بتوانید نظر دهید.