به گزارش صفیر گیلان؛ محمد خلیلی پیر در این دیدار با تاکید بر راه اندازی سامانه مردمی ۱۲۲ در شرکت های آب و فاضلاب شهری و روستایی سراسر کشور گفت: ارائه خدمات از طریق این مرکز، سرمایه های اجتماعی را که همان مردم هستند افزایش می دهد. وی افزود: از طریق این سامانه، علاوه […]

 
به گزارش صفیر گیلان؛ محمد خلیلی پیر در این دیدار با تاکید بر راه اندازی سامانه مردمی ۱۲۲ در شرکت های آب و فاضلاب شهری و روستایی سراسر کشور گفت: ارائه خدمات از طریق این مرکز، سرمایه های اجتماعی را که همان مردم هستند افزایش می دهد.
وی افزود: از طریق این سامانه، علاوه بر دریافت گزارشات حوادث بصورت شبانه روزی، می توان خدمات فروش و پس از فروش را بصورت غیرحضوری به مشترکین محترم ارائه کرد.
خلیلی پیر، با اشاره به اهمیت آموزش بانوان و کودکان و نوجوانان در خصوص رعایت الگوی صحیح مصرف و جلوگیری از اسراف آب، تصریح کرد: در این راستا برنامه ها خوبی پیش بینی شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی گیلان نیز در سخنانی با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه آموزش همگانی و ترویج فرهنگ صرفه جویی در مصرف آب گفت: برای این منظور تفاهم نامه هایی با شرکت آب و فاضلاب شهری، سپاه قدس و جهاد دانشگاهی استان منعقد کرده ایم.
محب علی رنج ور افزود: در راستای گسترش فرهنگ مدیریت مصرف آب در بین دانش آموزان پایه های مختلف، تفاهم نامه ای با اداره کل آموزش و پرورش گیلان در حال انعقاد است که به زودی برنامه هایی را در این حوزه اجرا خواهیم کرد.