به گزارش صفیر گیلان؛معاون امور عمرانی و برنامه ریزی فرماندار رشت با بیان اینکه همگان باید در حوزه فرهنگ و ارتقای فرهنگ عمومی در شهر و استان تلاش کنیم،افزود:کشور ما الگوهای خوب و سرمایه های اجتماعی از جمله شهدا،ایثارگران و جانبازان دارد. به گزارش صفیر گیلانبه نقل از ایسنا؛مهندس مونا ابروفراخ در آیین افتتاحیه دومین جشنواره فرهنگی […]

به گزارش صفیر گیلان؛معاون امور عمرانی و برنامه ریزی فرماندار رشت با بیان اینکه همگان باید در حوزه فرهنگ و ارتقای فرهنگ عمومی در شهر و استان تلاش کنیم،افزود:کشور ما الگوهای خوب و سرمایه های اجتماعی از جمله شهدا،ایثارگران و جانبازان دارد.

به گزارش صفیر گیلانبه نقل از ایسنا؛مهندس مونا ابروفراخ در آیین افتتاحیه دومین جشنواره فرهنگی و هنری «فجر» اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رشت که در مجتمع خاتم الانبیاء(ص) برگزار شد،ضمن تقدیر از اقدام رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رشت جهت برگزاری این جشنواره، اظهار کرد:فرهنگ از اهمیت بالایی برخوردار است و رهبر معظم انقلاب در این باره فرمودند «فرهنگ همانند هواست و اگر حواسمان به آن نباشد یک موقع متوجه می شویم که هوا خوب نیست و همه دارند از آن هوای بد استنشاق می کنند».

معاون امور عمرانی و برنامه ریزی فرماندار شهرستان رشت با بیان اینکه همگان باید در حوزه فرهنگ و ارتقای فرهنگ عمومی در شهر و استان تلاش کنیم،افزود:کشور ما الگوهای خوب و سرمایه های اجتماعی از جمله شهدا،ایثارگران و جانبازان دارد.

وی یاد و خاطره شهدای آتش نشان ساختمان پلاسکو را گرامی داشت و تصریح کرد:شهدای آتش نشان ایثار و رشادت را به منصه ظهور گذاشتند.

ابروفراخ با بیان اینکه پروژه های خوبی توسط فرمانداری رشت در ایام  الله دهه فجر به افتتاح خواهد رسید،عنوان کرد:در جشنواره فرهنگی هنری فجر رشت در سال ۹۵ تعداد ۶۵ برنامه در نظر گرفته شده است و این ارتقای کمی و کیفی برنامه ها را نشان می دهد.

این مقام مسئول با اشاره به افتتاح نمایشگاه عکس انقلاب در مجتمع خاتم الانبیاء(ص)،خاطرنشان کرد:نمایشگاه به لحاظ کمی و کیفی بسیار خوب بوده و ایام الله دهه فجر در قالب عکس به خوبی به نمایش گذاشته شده است.