به گزارش صفیر گیلان؛رژه ماشین آلات ستاد مدیریت بحران شهرداری رشت  با حضور علی بهارمست سرپرست شهرداری رشت، جمعی از اعضای شورای اسلامی رشت و مدیران شهرداری رشت در شهرک مسکن مهر رشت برگزار شد.      علی بهارمست سرپرست شهرداری رشت در مراسم رژه ماشین آلات ستاد بحران شهرداری رشت در گفت و گویی […]

به گزارش صفیر گیلان؛رژه ماشین آلات ستاد مدیریت بحران شهرداری رشت  با حضور علی بهارمست سرپرست شهرداری رشت، جمعی از اعضای شورای اسلامی رشت و مدیران شهرداری رشت در شهرک مسکن مهر رشت برگزار شد.

 
  

علی بهارمست سرپرست شهرداری رشت در مراسم رژه ماشین آلات ستاد بحران شهرداری رشت در گفت و گویی اظهار داشت: جلسات ستاد بحران شهرداری رشت در خصوص ایجاد آمادگی لازم برای عملیات زمستانی به صورت منظم در شهرداری برگزار شده و ضمن تدوین دستورالعمل عملیات زمستانی شرح وظایف کلیه واحدها و معاونتها و مناطق تعیین و ابلاغ شده است.

بهارمست افزود: بر اساس دستورالعمل عملیات زمستانی شهرداری رشت در زمان وقوع بارش برف، عملیات برفروبی با اولویت بندی مسیرها و اماکن خدماتی و بیمارستانها، مراکز درمانی، نانوایی ها، پمپ بنزین ها، مراکز تامین ارزاق عمومی و… بامشخص شدن مسئولین و ماشین آلات مربوطه انجام می شود.

سرپرست شهرداری رشت خاطرنشان کرد: در این راستا امروز با برگزاری مانور تجهیزات و ماشین آلات خدمات رسان شهرداری ضمن اعلام آمادگی لازم مجموعه شهرداری تلاش کنیم تا مشکلات شهروندان ناشی از بارش برف به حداقل رسیده و بارش برف به خاطره ای شیرین برای شهروندان تبدیل شده تا از زیبایی های این نعمت الهی بهره مند شوند.