با جذب افراد کارآمد و تأسیسات جدید بهره‌وری و توسعه در انزلی را گسترش دهیم

  پرینت
با جذب افراد کارآمد و تأسیسات جدید بهره‌وری و توسعه در انزلی را گسترش دهیم
شناسه خبر : 21493 | تاریخ انتشار : 01 دی 1397 - 22:39 | 1953 بازدید | تعداد دیدگاه : ۰ | ارسال توسط :

به گزارش خبرگزاری صفیر گیلان، حمیدرضا آبایی ظهر امروز  در مراسم معارفه مدیرکل بنادر و دریانوردی استان گیلان در سالن اجتماعات این اداره با تأکید بر ایجاد تعامل بین مسوولان اظهار کرد: اگر می‌خواهیم بندر انزلی در همه زمینه‌ها روبه‌پیشرفت برود باید همه مسوولان در بندر انزلی و استان گیلان باهم تعامل خوب و مناسب […]

به گزارش خبرگزاری صفیر گیلان، حمیدرضا آبایی ظهر امروز  در مراسم معارفه مدیرکل بنادر و دریانوردی استان گیلان در سالن اجتماعات این اداره با تأکید بر ایجاد تعامل بین مسوولان اظهار کرد: اگر می‌خواهیم بندر انزلی در همه زمینه‌ها روبه‌پیشرفت برود باید همه مسوولان در بندر انزلی و استان گیلان باهم تعامل خوب و مناسب داشته باشند.

وی افرایش قدرت رقابت در بندر انزلی را از مهم‌ترین اهداف در این شهر عنوان کرد و گفت: یکی عواملی که در بنادر کشور با آن مواجهیم عدم بازرگانی و کار رقابتی در بنادر است و تا زمانی که نتوانیم رقابت ایجاد کنیم  موفقیت به‌کندی پیش خواهد رفت.

مدیرکل جدید بنادر و دریانوردی استان گیلان با اذعان به اینکه در صورت جذب و کسب درآمد سرمایه‌گذار و درآمد به موفقیت رسیده‌ایم تصریح کرد: اگر یک مجموعه بتواند سرمایه‌گذار را جذب و آن سرمایه‌گذار کسب درآمد کند این امر هم باعث ایجاد اشتغال و آرامش در جامعه خواهد شد.

آبایی لازمه توسعه را افزایش بهره‌وری دانست و بیان کرد: اگر می‌خواهیم باعث ایجاد توسعه در بندر انزلی شویم باید با جذب افراد کارآمد و امکانات لازم و تأسیسات جدید تلاش کنیم بهره‌وری را در شهرستان گسترش دهیم.

وی با بیان اینکه باید نیازهای کشورهای همسایه را شناسایی کنیم افزود: اگر می‌خواهیم اقتصاد را در جامعه و شهرهای ساحل‌نشین گسترش دهیم نخست باید نیازها و کالاهای اساسی کشورهای همسایه را شناسایی‌ سپس‌ بتوانیم آن محصولات‌ را صادر کنیم.

مدیرکل جدید بنادر و دریانوردی استان گیلان با تأکید بر رعایت حریم دریایی توسط مردم گفت:  باید به‌راحتی به سواحل دسترسی داشته باشیم و برای انجام  این امر باید جلو ساخت‌وسازها در حریم دریاگرفته شود و در صورت مشاهده با آن فرد و مجموعه ‌برخورد خواهیم کرد‌.

آبایی تأمین امنیت آبراه‌های دریای خزر را مهم‌ترین اهداف سازمان بنادر و دریانوردی استان گیلان دانست و بیان کرد: بندر انزلی به دلیل وجود مرداب بین‌المللی دارای مزیت‌های فراوانی است لذا باید برای جذب گردشگر از این‌ بندر در برابر خطرات محیط زیستی مراقبت کنیم.

وی با اذعان به اینکه اگر می‌خواهیم بندر انزلی را به یک بندر نمونه برسانیم باید نیازهای جامعه را بشناسیم تصریح کرد: مردم در شرایط سختی ازلحاظ معیشت قرار دارند و باید نیازهای جامعه برای امرارمعاش شناسایی شود در این صورت می‌توانیم بندر انزلی را به یک‌قطب در کشور تبدیل کنیم.

مدیرکل جدید بنادر و دریانوردی استان گیلان وضعیت سرمایه‌گذاری در سواحل را بسیار بد توصیف کرد و گفت: به دلیل تحریم‌ها و شرایط نابسامان نرخ ارز در کشور، سرمایه‌گذاران رغبتی برای حضور در این سواحل برای سرمایه‌گذاری ندارند و همین امر باعث کند شدن پیشرفت در سواحل می‌شود.

/فارس

برچسب ها
نوشته های مشابه
سخنرانی خلبان رحمانی در جمع نمازگزاران گیلانی در مصلی بزرگ رشت
جنگ رسانه‌ای تاثیرش بیش از جنگ موشک‌ها است
قدرت و اقتدار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی پشتوانه بزرگ سیاسی برای سیاستمداران ما در کل جهان است
بازدید رییس کل دادگستری گیلان از تالاب و صدور دستورات مقتضی
مراسم اختتامیه جشنواره ملی مدرسه عشق در گیلان برگزار شد
جشنواره «مدرسه عشق»با اعتقاد به ظرفیت مردمی و اعتماد به جوانان به کار خود پایان داد
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شما باید وارد سایت شوید تا بتوانید نظر دهید.