به گزارش صفیر  گیلان – حسین اکبر مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان اظهار داشت: بر اساس ارزیابی صورت گرفته از سوی امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گیلان، شرکت گاز استان گیلان  توانست در حوزه صیانت از حقوق شهروندی برای سال ۹۶  رتبه دوم را در میان دستگاه های اجرایی گیلان بدست آورد. وی با اعلام این خبر اظهار […]

 

به گزارش صفیر  گیلان  حسین اکبر مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان اظهار داشت: بر اساس ارزیابی صورت گرفته از سوی امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گیلان، شرکت گاز استان گیلان  توانست در حوزه صیانت از حقوق شهروندی برای سال ۹۶  رتبه دوم را در میان دستگاه های اجرایی گیلان بدست آورد.

وی با اعلام این خبر اظهار داشت: این شرکت همراستا با گازرسانی به شهرها و روستای استان، رعایت حقوق شهروندان محترم و کسب رضایت حداکثری مشترکین را سرلوحه کار خویش قرار داده و به همین رو با اجرای پروژه های کیفی مختلف از قبیل راه اندازی سامانه رسیدگی به درخواست ها و شکایات، استقرار میز خدمت، راه اندازی  اپلیکیشن خدمات الکترونیک، مرکز یکپارچه پیام و اتفاقات و ….. تلاش مینماید تا با پاسخگویی سریع و بموقع به درخواست های متقاضیان و در جهت ارتقای رضایتمندی مردم و مشترکین اقدام نماید.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان در پایان با تبریک این موفقیت به خانواده بزرگ شرکت گاز از برنامه این شرکت در جهت بهینه سازی و اجرای هر چه بیشتر پروژه های کیفی مختلف در جهت جلب رضایتمندی حداکثری مردم شریف استان خبر داد.

 

o_bc3f6ba8