به گزارش پایگاه اطلاع رسانی صفیر گیلان؛ دکتر شاهرخ یوسف زاده چابک – رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان به صورت سرزده از معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه بازدید کرد و در نشست صمیمانه با مدیران این معاونت، گفت: دانشجویان یکی از با ارزش ترین سرمایه های انسانی جامعه هستند و لازم است مدیران این بخش، […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی صفیر گیلان؛ دکتر شاهرخ یوسف زاده چابک – رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان به صورت سرزده از معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه بازدید کرد و در نشست صمیمانه با مدیران این معاونت، گفت: دانشجویان یکی از با ارزش ترین سرمایه های انسانی جامعه هستند و لازم است مدیران این بخش، دانشجویان را همانند فرزندان خود بدانند و برای رضایتمندی آنان تلاش کنند تا دانشجویان دغدغه ای غیر از تحصیل نداشته باشند.

وی ادامه داد: در سال های اخیر اتفاقات خوبی در حوزه فرهنگی دانشجویی اتفاق افتاده و این حوزه توانسته رضایت نسبی دانشجویان را کسب نماید. اما نباید به این امر اکتفا کرد و از تلاش بیشتر دست برداشت. در این راستا مدیران باید در راستای رضایت مندی حداکثری دانشجویان تلاش کنند.

دکتر یوسف زاده چابک اضافه کرد: ما افتخار می کنیم که در دانشگاه علوم پزشکی گیلان میزبان دانشجویانی توانمند و فعال در عرصه های مختلف هستیم. در این خصوص،  جای بسی افتخار است که در حوزه سلامت افرادی وارد جامعه شوند که دغدغه خدمت به همنوعان داشته باشند و لازمه این مهم وجود برنامه های منسجم در بخش های فرهنگی و آموزشی است.

در حاشیه این برنامه رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان، از فرایند اجرایی شدن پروژه سلامت اجتماعی و فعالیت حوزه خیرین سلامت در معاونت اجتماعی بازدید کرد.