به گزارش صفیرگیلان – حسین اکبر مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان با اشاره به نزدیک شدن به ماه بهمن، ضمن تبریک فرارسیدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و گرامیداشت ایام مبارک دهه فجر اظهار نمود: انقلاب اسلامی با تلاش همه مردم و با رهبری داهیانه معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) به ثمر […]

به گزارش صفیرگیلان – حسین اکبر مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان با اشاره به نزدیک شدن به ماه بهمن، ضمن تبریک فرارسیدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و گرامیداشت ایام مبارک دهه فجر اظهار نمود: انقلاب اسلامی با تلاش همه مردم و با رهبری داهیانه معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) به ثمر نشست و همه باید قدردان برکات آن باشیم و با ارائه خدمات شایسته به مردم دین خود را به انقلاب ادا نمائیم.

اکبر با اشاره به توسعه چشمگیر گازرسانی در استان گفت: با توکل بر خدا و تلاش مسؤولین استانی و کشوری و همکاران شرکت گاز امروز در آستانه چهلمین سال پیروزی انقلاب، شرکت گاز به اقصی نقاط استان گازرسانی نموده و گاز را در دسترس مردم عزیز قرار داده است و در ادامه باید تلاش نماییم تا مقدار ناچیز باقیمانده را نیز به اتمام رسانیم.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان ادامه داد: بحمدالله هم اکنون تمام شهرها و ۱۹۴۲ روستای استان از نعمت گاز بهره مندند و این گازرسانی گسترده علاوه بر افزایش سطح رفاه و رضایتمندی مردم عزیز استان، سبب گسترش صنایع و کسب و کارهای کوچک و محلی شده و زمینه مهاجرت معکوس از شهرها به روستاها را بیش از پیش فراهم نموده است.

وی بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی به مردم را یک امر بسیار ضروری برشمرد و اظهار داشت: بیان دستاوردهای انقلاب سبب دلگرمی و افزایش امید در مردم خواهد شد و موجب مقاومت هرچه بیشتر ایشان در برابر تحریم های ظالمانه کشورهای زورگو خواهد شد.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان اجرای برنامه های فرهنگی را نه یک هزینه بلکه یک سرمایه گذاری دانست و اظهار داشت:  اجرای برنامه های فرهنگی سبب افزایش کارآمدی و رضایت شغلی در سازمان و افزایش انگیزه و دلگرمی در میان خانواده ها خواهد شد.

در ادامه این جلسه برنامه های شرکت در خصوص برنامه های گرامیداشت دهه مبارک فجر، روز پرستار و سایر مناسبت های ملی و  مذهبی پیش رو ارائه و حاضرین در این زمینه به بحث و تبادل نظر پرداختند.