به گزارش صفیر گیلان، آیت‌الله رسول فلاحتی ظهر امروز در جلسه شورای اداری در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان با بیان اینکه مسؤولین باید از هیچ تلاشی برای خدمت به مردم دریغ نکنند اظهار کرد: ما در کشوری زندگی می‌کنیم که مردمانش در طراز خدمت و تا پای جان خود در خدمت نظام بوده‌اند به همین دلیل […]

به گزارش صفیر گیلان، آیت‌الله رسول فلاحتی ظهر امروز در جلسه شورای اداری در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان با بیان اینکه مسؤولین باید از هیچ تلاشی برای خدمت به مردم دریغ نکنند اظهار کرد: ما در کشوری زندگی می‌کنیم که مردمانش در طراز خدمت و تا پای جان خود در خدمت نظام بوده‌اند به همین دلیل از مسؤولین می‌خواهم تمام تلاش خود برای ارائه خدمت مناسب به مردم کنند.

وی با تأکید بر اینکه اگر مسؤولین در طراز مردم نباشند با مشکل مواجه خواهیم بود گفت: در اکثر کشورهای دنیا دولت‌ها هیچ ارتباطی با مردم نداشته و نسبت به دولتمردان خود ناامید شده‌اند زیرا مسؤولین آن نظام در طراز مردم نبوده ولی خوشبختانه در کشور ما مردم نسبت به‌نظام خوش‌بین هستند.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان با اذعان به اینکه مسؤولین خدمت به این نظام‌ را باید برای خود یک افتخار بدانند تصریح کرد: در این دنیای پرآشوب و ظالمانه مردم ما در همه عرصه‌ها در خدمت نظام بوده و با خون‌های خود از این انقلاب دفاع کرده‌اند لذا مسؤولین باید خدمت کردن به این مردم را افتخار خود بدانند.

فلاحتی یکی از خصوصیات مدیر موفق را با اخلاص بودن دانست و افزود: اگر مسؤول برای خدا و رضایت مردم کار کند هم می‌تواند مردم را راضی نگه دارد و هم آخرت و دنیای خود را تضمین کند.

وی با اشاره به ارکان اقتدار یک نظام گفت: برای پایداری و ماندگاری یک نظام سه اصل عقیده، اسلام و رهبری موردتوجه است که خوشبختانه کشور ما هر سه رکن را دارا می‌باشد.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان با بیان اینکه دشمن با ایجاد گروه‌های تکفیری سعی در بدبین کردن مردم نسبت به اسلام دارد تصریح کرد: استکبار برای نابودی انقلاب و اسلام از برنامه‌های مختلفی داشته و با ایجاد گروه‌های تکفیری نظیر داعش می‌خواهد جایگاه اسلام را در دنیا و نگاه مردم بد جلوه دهد.

فلاحتی یکی از دلایل موفقیت انقلاب را وجود مقام معظم رهبری دانست و بیان کرد: اخیراً یکی از سیاستمداران آمریکایی در گفت‌وگو با یک خبرگزاری اعتراف کرد که ما هر برنامه‌ای که برای نابودی انقلاب داریم مقام معظم رهبری آن‌ را پیش‌بینی می‌کند که این نشان‌دهنده بینش بالای سیاسی ایشان است.

وی با اذعان به اینکه با توجه به تحریم‌های آمریکا مسؤولین نمی‌توانند همه خدمات را به مردم ارائه دهند افزود: استکبار با اعمال تحریم‌های ظالمانه سعی در ناامید کردن مردم دارد و در این شرایط بحرانی اگر مردم ببیند که مسؤولین از هیچ تلاشی برای ارائه خدمات دریغ نمی‌کنند باانگیزه بیشتری به زندگی خود ادامه می‌دهند.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان با بیان اینکه مسؤولین باید از ظرفیت مردم استفاده بیشتری داشته باشند اظهار کرد: ما باید مردم را در برنامه‌ریزی و انجام کارها مشارکت دهیم تا با مفهوم مدیریت در یک شهر یا کشور آشنا شوند.

فلاحتی با تأکید بر ناتمام بودن بخشی از پروژه‌های عمرانی در کشور گفت: مسؤولین اگر در پروژه‌های عمرانی از ظرفیت بالای مردم استفاده کنند بسیاری از این طرح‌ها به سرانجام خواهد رسید ولی عده‌ای از مسؤولین به دلیل خودمحوری مانع پیشرفت پروژه‌ها در کشور می‌شوند.

وی یکی از عوامل نابودی محصولات کشاورزی را تغییر کاربری این محصولات عنوان کرد و گفت: یک از خارج کشور و با کمک هم‌پیمانان خود در داخل سعی در تغییر کاربری محصولات کشاورزی دارند تا از این طریق هم کشاورز و محصولات کشاورزی را نابود و کشور را دچار بحران کنند لذا از مسؤولین می‌خواهم به این امر توجه جدی کنند.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان با اشاره به ظرفیت بالای شهرستان آستانه‌اشرفیه در عرصه‌های مختلف افزود: حرم مطهر سلطان سید جلال‌الدین اشرف هویت این شهرستان بوده و نگاه مسؤولین به این شهر یک نگاه ویژه است.

فلاحتی با اذعان به اینکه اگر مسؤولین در این شهرستان با زائران برخورد مناسب داشته باشند باعث پیشرفت اقتصادی می‌شود تصریح کرد: برای توسعه هر شهر برخورد مسؤولین با گردشگران و زائرانی که به آن شهر می‌آیند بسیار مهم است و اگر این برخورد مناسب باشد قطعاً باعث پیشرفت خواهد شد که خوشبختانه در این شهرستان شاهد این اتفاق هستیم.

وی با تأکید بر لزوم توجه مسؤولین برای اتمام پل شهرستان آستانه‌اشرفیه گفت: متأسفانه پل آستانه‌اشرفیه در طراز مردم این شهرستان نیست و باید برای اتمام سریع آن مسؤولین اقدامان لازم را انجام دهند زیرا این پل وصل‌کننده غرب به شرق استان است.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان با بیان اینکه دشمن در مسئله فرهنگی سرمایه گزاری عظیمی انجام داده است اظهار کرد: در هر کاری باید به مقوله فرهنگ توجه ویژه‌ای شود زیرا زیربنای تشکیل و ماندگاری هر جامعه‌ای فرهنگ است و به همین دلیل دشمن برای از بین بردن فرهنگ در کشور و به‌ویژه استان‌های سواحلی برنامه ویژه‌ای دارد.

اجرایی شدن طرح توسعه حرم‌ موجب توسعه اقتصادی آستانه می‌شود

امام‌جمعه آستانه‌اشرفیه نیز در این جلسه با بیان اینکه از مسؤولین می‌خواهم برای توسعه شهرستان باهم هماهنگی لازم را داشته باشند اظهار کرد: لازمه پیشرفت در هر مجموعه‌ای وحدت و همدلی بین مردم و مسؤولین است لذا از مردم و مسؤولین می‌خواهم که به این امر توجه ویژه کنند.

احمد طیبی با اشاره به اینکه شهرستان آستانه‌اشرفیه به‌عنوان قطب مذهبی مظلوم واقع‌شده است گفت: به برکت وجود حرم مطهر سلطان سید جلال‌الدین اشرف (ع) که این شهرستان دارای ظرفیت بالایی به لحاظ مذهبی و فرهنگی است به همین دلیل اگر مسؤولین به این شهرستان توجه ویژه را داشته باشند بسیاری از مشکلات حل خواهد شد.

وی با اذعان به اینکه اجرایی شدن طرح توسعه حرم‌ می‌تواند این شهر را به لحاظ اقتصادی توسعه دهد تصریح کرد: مردم و زائران برای زیارت بقعه‌های متبرکه باید دسترسی آسان به این مکان‌ها داشته باشند که لازمه اجرایی شدن این کار اتمام طرح توسعه حرم است که امیدوارم با تلاش دوستان این امر محقق شود.

سعی کردیم مردم را در تصمیم‌گیری‌ها مشارکت دهیم

فرماندار شهرستان آستانه‌اشرفیه نیز در این جلسه با بیان اینکه اگر بتوانیم از ظرفیت‌های این شهرستان به‌درستی استفاده کنیم بسیاری از مشکلات حل خواهد شد اظهار کرد: این شهرستان به دلیل وجود حرم مطهر سلطان سید جلال‌الدین اشرف (ع)، خاک حاصل خیز و محصولات کشاورزی متنوع دارای ظرفیت بالایی است که اگر به‌درستی از آن استفاده شود بسیاری از مشکلات حل خواهد شد.

حیدری گلرودباری با اشاره عدم مشکل آب در فصل ذراعی در شهرستان گفت: خوشبختانه با تمهیدات انجام‌شده ازجمله انجام لایه روبی به‌موقع، سال گذشته کشاورزان ما ازلحاظ کمبود آب با کمترین مشکلی مواجه بوده‌اند.

وی با اذعان به اینکه در شهرستان سعی کردیم مردم را در تصمیم‌گیری‌ها مشارکت دهیم تصریح کرد: خوشبختانه در شهرستان با دعوت مردم و دانش آموزان به جلسات خود سعی کردیم مردم را در تصمیم‌گیری‌ها مشارکت بدهیم تا مردم خودشان در جزئی از مسؤولین شهرستان بدانند.