به گزارش صفیر گیلان؛محمد عبدالله‌پور امروز (پنج‌شنبه، ۲۰ دی) در مجمع استادیاران شجره طیبه صالحین استان گیلان با اشاره به عملیات کربلای ۵ که مشهور به شب‌های لیله القدر انقلاب اسلامی است گفت: شبکه صالحین زیر نظر آیت الله فلاحتی، فصلی جدید در ماموریت‌های بسیج در حوزه صالحین است.   فرمانده سپاه قدس گیلان پاسداری از انقلاب و دستاوردهای آن را وظیفه اصلی […]

به گزارش صفیر گیلان؛محمد عبدالله‌پور امروز (پنج‌شنبه، ۲۰ دی) در مجمع استادیاران شجره طیبه صالحین استان گیلان با اشاره به عملیات کربلای ۵ که مشهور به شب‌های لیله القدر انقلاب اسلامی است گفت: شبکه صالحین زیر نظر آیت الله فلاحتی، فصلی جدید در ماموریت‌های بسیج در حوزه صالحین است.

 

فرمانده سپاه قدس گیلان پاسداری از انقلاب و دستاوردهای آن را وظیفه اصلی سپاه دانست و گفت: انقلاب اسلامی در برههای از زمان قرار دارد که در حوزه خارجی بسیار موفق عمل کرده و  به ویژه کشورهای اسلامی را تحت تاثیر قرار داده است .

 

وی با بیان اینکه قدرت انقلاب اسلامی در حوزه بین الملل قدرتی جهانی و موثر است افزود: دشمن بارها اعتراف کرده که هیچ اتفاقی در منطقه بدون تاثیرپذیری از انقلاب اسلامی ایران رخ نمی‌دهد‌.

 

عبدالله پور با بیان اینکه دشمن هراسان از حضور نیروهای انقلابی در هر گوشه‌ای از دنیاست است گفت: سفر شبانه ترامپ به عراق  نشان‌دهنده قدرت ایران اسلامی است.

 

وی با بیان اینکه به  همان اندازه که در بیرون موفق هستیم به همان میزان شاهد بروز مشکلات در حوزه داخلی انقلاب هستیم  که نیاز است بسیاری از ساختارها تغییر و دوباره بازسازی شود.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به وجود مشکلات داخلی کشور تصریح کرد:  متاسفانه در همین شهرستان رشت ۴۰۰ خانوار از یک شیر آب استفاده می‌کنند و باید فکری برای این مشکلات کرد.

 

وی با تاکید بر اینکه نتوانستیم مسائل داخلی نظام را به نحو مطلوب ساماندهی کنیم اذعان کرد: بصیرت ،معرفت،مهارت و تربیت در جامعه کمرنگ شده و باید آن را افزایش داد.

 

عبدالله پور با اشاره به فعالیت سپاه در همه عرصه‌های کشور اذعان کرد: امروز موفقیت‌های داخلی حاصل نگاه و تفکر بسیحی است.

 

 

فرمانده سپاه قدس گیلان از فعالیت ۱۵۴ هزار بسیجی در استان خبر داد و گفت: مسائل تربیتی اصلی مهم در جامعه است و با وجود مجهز بودن به همه امکانات تا زمانی که معرفت و بصیرت در جامعه حاکم نباشد راه به جایی نخواهیم برد.

سردار عبداله پور با اشاره به اینکه ما امروز در تربیت ادمها کمتر توجه کردیم و بیشتر دنبال ساختمان و غیره بودیم گفت: اگر ما ۲۰۰ هزار جوان مومن ،انقلابی پای کار داشته باشیم گیلان گلستان می شود.

وی مهمترین هنر اجزاب و گروها را در کشور تفرقه افکنی خواند و گفت: متاسفانه تا امروز ما از احزاب سیاسی کار و مهارتی ندیدیم .

وی نگاه حضرت آقا را به بسیجیان مهم خو.اند و گفت: اگرچه محاسبات دشمن به ظاهردرست است ولی با تشکیل اتاق فکر می توان این محاسبات را حنثی کرد.

فرمانده سپاه قدس گیلان تصریح کرد ؛در بمب باران فضای مجازی من کارهای زیادی از حلقات صالحین دیدم گفت: در فصل فضای مجازی به جمعیت جوان فرصت بیشتر بدهیم.

عبدالله پور با بیان اینکه مسایل تربیتی فرد به فرد و زمان بر است اگفت: در این بمباران حوزه فضای مجازی شبکه حلقات صالحین خنثی کننده توطئه‌هایت.

وی خواستار شد تا آنهایی که می توانند به شبکه حلقات صالحین وصل شوند و ما برکات حلقات صالحین را دیدیم.