به گزارش صفیر گیلان، سرهنگ علی اصغر امیری در تشریح این خبر گفت: ماموران انتظامی شهرستان فومن در راستای طرح مقابله با احتکار و قاچاق کالا با انجام تحقیقات از وجود یک انبار شکر احتکار شده در سطح شهرستان مطلع شدند. این مقام انتظامی با بیان اینکه با هماهنگی مقام قضائی ماموران پلیس به […]

 

به گزارش صفیر گیلان، سرهنگ علی اصغر امیری در تشریح این خبر گفت: ماموران انتظامی شهرستان فومن در راستای طرح مقابله با احتکار و قاچاق کالا با انجام تحقیقات از وجود یک انبار شکر احتکار شده در سطح شهرستان مطلع شدند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه با هماهنگی مقام قضائی ماموران پلیس به نشانی انبار مورد نظر اعزام شدند، افزود: در بازرسی از این مکان ۷۲ تن و ۵۰۰ کیلوگرم شکر احتکار شده کشف شد.

وی با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش شکر کشف شده را ۲ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال اعلام کردند، تصریح کرد: در این راستا متهم ۴۷ ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شد.

جانشین فرماندهی انتظامی استان گیلان در پایان با اعلام اینکه پیشگیری از جرایم نیازمند عزم همگانی بوده و هدف پلیس از اجرای طرح‌های ارتقاء امنیت اجتماعی، پیشگیری از وقوع جرم، مقابله با جرائم و از همه مهم‌تر جلب اعتماد عمومی شهروندان است، خاطرنشان کرد: مبارزه با احتکارکنندگان کالا و ارتقاء امنیت اجتماعی در دستور کار پلیس قرار دارد.