به گزارش صفیر گیلان؛حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید عبدالجواد شمس‌الدین پیش از ظهر امروز در جمع مسؤولین امربه‌معروف و نهی از منکر ادارات شهرستان بندر انزلی اظهار کرد: امربه‌معروف و نهی از منکر وسیله انبیاء الهی برای دعوت مردم به خداپرستی بود. وی با اشاره به تلاش‌های دشمنان جهت نابود کردن فرهنگ امربه‌معروف و نهی از منکر در […]

به گزارش صفیر گیلان؛حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید عبدالجواد شمس‌الدین پیش از ظهر امروز در جمع مسؤولین امربه‌معروف و نهی از منکر ادارات شهرستان بندر انزلی اظهار کرد: امربه‌معروف و نهی از منکر وسیله انبیاء الهی برای دعوت مردم به خداپرستی بود.

وی با اشاره به تلاش‌های دشمنان جهت نابود کردن فرهنگ امربه‌معروف و نهی از منکر در جامعه اسلامی گفت: دشمنان می‌دانند که ترویج فرهنگ امربه‌معروف و نهی از منکر جلوی بسیاری از اقدامات ضد ارزشی آن‌ها را می‌گیرد.

امام‌جمعه بندر انزلی با بیان اینکه هدف از امربه‌معروف و نهی از منکر، دور کردن انسان‌ها از اقداماتی است که در شان آن‌ها نیست خاطرنشان کرد: خداوند متعال کرامت والایی برای انسان در نظر گرفته است و همه نظام آفرینش تحت سلطه انسان قرار داده است‌.

شمس‌الدین با اعلام اینکه متأسفانه در حوزه امربه‌معروف و نهی از منکر فرهنگ‌سازی درستی صورت نگرفته است افزود: کسی که در جامعه امربه‌معروف و نهی از منکر می‌کند باید به‌عنوان یک فرد دلسوز و ناصح شناخته شود.

وی با تأکید بر لزوم ترویج امربه‌معروف و نهی از منکر در ادارات تصریح کرد: اگر مردم ببینند که کارمندان ادارات به‌درستی وظایفشان را انجام می‌دهند، آن‌ها نیز وظایف خود را نسبت به‌نظام و یکدیگر به‌درستی انجام می‌دهند.

امام‌جمعه انزلی با بیان اینکه کار امربه‌معروف و نهی از منکر باید با رویکرد دلسوزانه و باانگیزه اصلاح امور انجام شود گفت: اگر در حوزه امربه‌معروف و نهی از منکر نظارت مناسبی انجام شود، امورات جامعه با تعامل و محبت بیشتری پیش می‌رود.

شمس‌الدین با تأکید بر اینکه کارکنان ادارات و عموم مسؤولین باید خود را خدمتگزار مردم بدانند بیان کرد: کارکنان و مسؤولین ادارات باید همواره در تلاش باشند تا گرهی از کار مردم باز کنند.