به گزارش صفیر گیلان؛حمید رحیمی رییس اوقاف و امور خیریه شهرستان شفت از ثبت نام  چهل و دومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم  در این شهرستان خبر داد و گفت:این مسابقات همزمان در ۹ اسفند سال ۹۷ برگزار می شود. وی با اشاره به اینکه قاریان می توانند در رشته‌های مختلف  حفظ ۵، ۱۰، ۱۵ […]

به گزارش صفیر گیلان؛حمید رحیمی رییس اوقاف و امور خیریه شهرستان شفت از ثبت نام  چهل و دومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم  در این شهرستان خبر داد و گفت:این مسابقات همزمان در ۹ اسفند سال ۹۷ برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه قاریان می توانند در رشته‌های مختلف  حفظ ۵، ۱۰، ۱۵ ،۲۰  و ۳۰ جزء قرآن کریم  شرکت کنندگفت: رشته هایی چون ترجمه و مفاهیم قران کریم،تدبر در قران،تفسیر قران کریم،معارف و حفظ موضوعی قران کریم،معارف وحفظ احادیث نهج البلاغه،مفاهیم نهج البلاغه،مفاهیم صحیفه سجادیه،سبک زندگی و سیره معصومین،،ترجمه و مفاهیم قران کریم و روخوانی قران کریم است.

رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان شفت با بیان اینکه علاقمندان به مفاهیم قرانی می توانند برای  ثبت نام و اطلاعات بیشتر در سامانه  www.quranedu.ir مراجعه کنند گفت: امیدوارم استقبال دانش آموزان و نوجوانان و جوانان  و شهروندان از این مسابقه سراسری بیشتر تا ما شاهد درخشش قرآنی ها در سطح استان و کشور از شهرستان شفت باشیم.