به گزارش صفیر گیلان؛جلسه کارگروه صدور اسناد روستایی شهرستان املش به ریاست یونس محمودی فرماندار  شهرستان املش و با حضور حیدری نژاد معاون ، رئیس بنیادمسکن انقلاب اسلامی و سایر اعضای  در فرمانداری این شهرستان برگزار شد. محمودی فرماندار شهرستان املش گفت :رتبه شهرستان املش دراستان در هشت ماهه سال جاری ششم بوده است که […]

به گزارش صفیر گیلان؛جلسه کارگروه صدور اسناد روستایی شهرستان املش به ریاست یونس محمودی فرماندار  شهرستان املش و با حضور حیدری نژاد معاون ، رئیس بنیادمسکن انقلاب اسلامی و سایر اعضای  در فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

محمودی فرماندار شهرستان املش گفت :رتبه شهرستان املش دراستان در هشت ماهه سال جاری ششم بوده است که در حوزه صدور اسناد روستایی این جایگاه اقناع کننده نیست وی خواستار تعمیق مناسبات و تعامل هرچه بیشتر اداره بنیاد مسکن با ثبت اسناد و سایر ادارات ذی ربط برای تسریع در فرایند صدور اسناد روستایی شد.

نماینده عالی دولت در شهرستان املش از  از صدور ۵۲۱۲ جلد سند روستایی در طی  هشت ماه سال جاری خبر داد و گفت:از شهرداری رانکوه ، بنیاد مسکن و اداره ثبت اسناد برای آماده نمودن ۱۲۰۰جلد  سند پروانه در حال صدور شهروندان رانکوه تشکر و بر تسریع در صدور نهایی این اسناد تاکید نمود .

فرماندار املش در پایان  با تشکر از همه  دست اندرکاران تهیه و تنظیم صدور اسناد روستایی برای اعطای این اسناد به مردم شریف شهرستان خاطر نشان کرد: مدیران ثبت اسناد و بنیاد استان اختلاف آرای خود را در خصوص اجرای طرح شمیم و احیانا طرح UTMرا تسریعا حل و به موجبات نهایی شدن صدور اسناد روستایی اهتمام ورزند.

 در این نشست بیگی رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ضمن ارائه گزارشی جامع از روند اجرایی صدور اسناد روستایی اظهار داشت : تاکنون ۵۲۱۲جلد سند روستایی و همچنیین ۹۸۰ مورد اسناد روستایی اقدامات اولیه نقشه برداری صورت گرفته و ۹۸ فقره نیز فرایند اجرایی آن در سطح ۴۴ روستا در حال اجرا است وی در ادامه گفت :۳۵۰ پرونده برای تعامل و همکاری  و اتمام فرایند حقوقی به اداره ثبت و اسناد شهرستان ارجاع خواهد شد.

محمودی فرماندار شهرستان املش گفت :رتبه شهرستان املش دراستان در هشت ماهه سال جاری ششم بوده است که در حوزه صدور اسناد روستایی این جایگاه اقناع کننده نیست وی خواستار تعمیق مناسبات و تعامل هرچه بیشتر اداره بنیاد مسکن با ثبت اسناد و سایر ادارات ذی مدخل برای تسریع در فرایند صدور اسناد روستایی شد.

نماینده عالی دولت در شهرستان املش از شهرداری رانکوه ، بنیاد مسکن و اداره ثبت اسناد برای آماده نمودن ۱۲۰۰جلد  سند پروانه در حال صدور شهروندان رانکوه تشکر کرد و بر تسریع در صدور نهایی این اسناد تاکید نمود در پایان  با تشکر از همه  دست اندرکاران صدور اسناد روستایی برای اعطای این اسناد به مردم شریف شهرستان خاطر نشان ساخت که لازم است مدیران ثبت اسناد و بنیاد استان اختلاف آرای  خود را در خصوص اجرای طرح شمیم و احیانا طرح UTMرا تسریعا حل و به موجبات نهایی شدن صدور اسناد روستایی اهتمام ورزند.