صفیر گیلان؛ در نشستی با حضور مجمع نمایندگان گیلان ،سازمان های وزارت تعاون ،کار و رفاه اجتماعی و تابعه آن مشکلات و مطالبات خود را برای پیگیری و حل آن توسط نمایندگان مجلس مطرح نمودند.   رییس مجمع نمایندگان گیلان در مجلس شورای اسلامی بااشاره به اهمیت شناسایی راهکارهای اختصاص منابع مالی بیشتر برای تحقق […]

 صفیر گیلان؛ در نشستی با حضور مجمع نمایندگان گیلان ،سازمان های وزارت تعاون ،کار و رفاه اجتماعی و تابعه آن مشکلات و مطالبات خود را برای پیگیری و حل آن توسط نمایندگان مجلس مطرح نمودند.
  رییس مجمع نمایندگان گیلان در مجلس شورای اسلامی بااشاره به اهمیت شناسایی راهکارهای اختصاص منابع مالی بیشتر برای تحقق اهداف سازمانی درمسیر توسعه استان گفت : دراین نشست آمارهای مختلف دستگاه های تابعه وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی در استان از میزان برخورداری از بودجه ارائه و راه های افزایش بودجه و دریافت مطالبات معوق با همکاری نمایندگان مجلس بررسی شد.
3064581_834
ولی داداشی ، با تاکید بر اینکه قرار شد ادارات و دستگاههای حاضر در این نشست آمار دقیقی از میزان مطالبات خود از دولت و پیشنهادهای خود را در حوزه اعتبارات و تسهیلات دولتی به دبیرخانه مجمع ارائه کنند افزود : نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی برای حل مشکلات این بخش و مطرح کردن خواسته های به حق مردم در صحن خانه ملت آمادگی کامل دارند.
مدیرکل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی گیلان نیز در این نشست ، بااشاره به اهمیت برگزاری چنین جلساتی با حضور نمایندگان مردم در خانه ملت ، گفت : نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی می توانند با مطرح کردن مشکلات ادارات در صحن مجلس به ویژه در هنگام بررسی لایحه بودجه سال آینده ، در اختصاص و تامین منابع مالی گام های موثری بردارند.
عباس علیزاده  میزان مطالبات دستگاه های تابعه وزارتخانه از دولت را قابل توجه عنوان کرد و افزود : دریافت مطالبات از دولت در حوزه های گوناگون به ویژه در بخش مطالبات بیمه ای بسیاری از مشکلات مالی را حل می کند.
در این نشست همچنین جبار کوچکی نژاد یکی از سه نماینده رشت و اسدا… عباسی نماینده رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی و برخی مدیران کل و روسای ادارات حاضر در جلسه نظرات و پیشنهادهای خود را برای افزایش منابع مالی و حل مشکلات بیان کردند.