به گزارش صفیر گیلان؛ محمدرضا محسنی در نشست شورای آموزش و پرورش شفت با اشاره به اینکه معاندین نظام اسلامی با راه انداختن جنگ روانی در شبکه های ماهواره ای و فضای مجازی تلاش می کنند بستر نامیدی مردم را فراهم و آن را در جامعه تعمیم دهند افزود : دشمنان از مطالبات به حق اقشار […]

به گزارش صفیر گیلان؛ محمدرضا محسنی در نشست شورای آموزش و پرورش شفت با اشاره به اینکه معاندین نظام اسلامی با راه انداختن جنگ روانی در شبکه های ماهواره ای و فضای مجازی تلاش می کنند بستر نامیدی مردم را فراهم و آن را در جامعه تعمیم دهند افزود : دشمنان از مطالبات به حق اقشار مردم به ویژه کارگران و فرهنگیان سو استفاده و اهداف سیاسی مطبوع خود را پیگیری می کنند .

وی با بیان اینکه بزرگنمایی مشکلات صنوف در چهل سالگی انقلاب تصادفی نیست و از سوی بدخواهان کشور برنامه ریزی شده و یکی از راه های مقابله با آن افزایش آگاهی بخشی و روشنگری در جامعه توسط فرهنگیان است افزود : تحریم و پیگیری برنامه شکست خورده انزوای سیاسی ایران اسلامی از سال ۱۳۵۷ آغاز شده است و موضوع تازه ای نیست .
محسنی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه برنامه های فرهنگی آموزش و پرورش باید در راستای امیدافزایی در جامعه باشد افزود : دهه فجر فرصت مناسبی برای تببین دستاوردهای آموزشی در شهرستان شفت است .
وی با بیان اینکه مدارس بدون دانش آموز در سطح روستاهای شفت می تواند با همکاری شوراهای اسلامی ، دهیاران و معتمدین با محوریت آموزش پرورش تعیین تکلیف و زمینه واگذاری آن فراهم شود افزود : پیشنهاد واگذاری مدارس برای ایجاد واحدهای گردشگری می تواند در شورای آموزش و پرورش استان مطرح شود .

فرماندار شفت با اشاره به اینکه فهرست مدارسی که نیاز به تهیه و یا تعویض سیستم گرمایشی دارند قبل از توزیع اعتبارات شهرستانی احصا و اعلام شود افزود : حضور خیرین مدرسه ساز نیازمند بستر سازی است وآموزش و پرورش بایستی اهتمام بیشتری داشته باشد.

وی با بیان اینکه فهرست مدارس حاشیه راه ها که نیازمند ایمن سازی است باید با همکاری گارگروهی متشکل از پلیس راهور ، آموزش و پرورش ، راهداری و دهیاران و شوراهای اسلامی مربوط بروزرسانی شود افزود : زیرساخت های اجرایی شدن ایمن سازی این مدارس باید پیگیری شود .
محسنی در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به اینکه مزایای تجمیع برخی از مدارس ابتدایی در سطح روستاها باید برای خانواده ها تبیین شود افزود : بهبود کیفیت آموزشی ، کاهش هزینه ها و افزایش نشاط آموزشی در کلاس های درس از مزایای این طرح است .